همه ما داستان مرد عنکبوتی را می دانیم، نه؟ خب در اینجا داستان دیگری به نام جهش یافته و مرد عنکبوتی وجود دارد.

Marvel's Spider-Man Remastered Wallpaper 4K, Screenshot, Red

 همه چیز از آنجا شروع می شود که شخصی به نام جیدن در حال قدم زدن بود و مرد عنکبوتی را دید که با خوشحالی در حال چرخش است. هنگامی که اتفاق عجیبی برای جیدن رخ داد، صاعقه به او برخورد کرد، 30 ثانیه طول کشید، او به سرعت به بیمارستان منتقل شد، هیچ اتفاق بدی برای او نیفتاد، جز اینکه یک منبع برق در داخل او ساخته شده بود. 

36+] Dota 2 Zeus Wallpapers | WallpaperSafari.com

پزشکان نمی دانستند چیست، بنابراین اجازه خواستند تا بتوانند بهتر بفهمند. چند روز بعد قدرت آنقدر زیاد شد که پزشکان تشخیص دادندکه  او دچار یک بیماری عادی نشده .صبح روز بعد او با احساس سوزن سوزن شدن در دستش از خواب بیدار شد، برق بود و تیغه هایی از بازوهایش بیرون آمدند، او متوجه شد که یک جهش یافته است، بنابراین خود را جهش یافته نامید و شروع به نجات نیویورک کرد و او متحد مرد عنکبوتی شد.

Boys let black widow bite them in hopes of becoming Spider-Man - National |  Globalnews.ca


 سپس قسمت دشواری که جهش و مرد عنکبوتی باید در مقابل یک شرور به نام مرگ سیاه قرار می‌گرفتند، جهش یافته همه چیز را در مورد او می‌دانست، بنابراین به اسپایدرمن هشدار داد که می‌تواند هر بیماری، سم و هر چیز کشنده‌ای را از بین ببرد. آنها برای مدت طولانی با هم مبارزه می کردند، جهش معمولاً دست بالا را داشت، و سپس یک اتفاق فاجعه بار برای اسپایدرمن رخ داد، او کشته شد.

 Black Spider-Man Wallpapers on WallpaperDog

جهش یافته اکنون واقعا عصبانی بود و چشمانش سبز و سپس قرمز شد و قدرت نهایی را بر مرگ سیاه آزاد کرد و او را کشت. جهش یافته با عجله به سمت مرد عنکبوتی رفت و سپس جهش دوباره با صاعقه برخورد کرد و این بار 5 دقیقه طول کشید. وقتی کار تمام شد، مرد عنکبوتی را زنده کرد، سپس بیهوش شد. یک دقیقه بعد او از خواب بیدار شد و مرد عنکبوتی از او تشکر کرد و آنها یک بار دیگر نیویورک را نجات دادند.

Spiderman Vs. Black Spiderman Wallpapers - Wallpaper Cave