اجاق گاز السا و آنا

کد محصول: 008-92
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
687,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • کیفیت: پلاستیک درجه یک
  • طرح: سرویس اجاق گاز السا...
  • جنسیت: دخترانه
محصولات مرتبط

اسباب بازی ست آشپزخانه یک بسته بسیار کامل از لوازم آشپزخانه است و هر چیزی که لازم داشته باشید اینجا پیدا می‌ شود که شامل یک عدد گاز، کابیت درب دار با قابلیت باز و بسته شدن درب، سرویس کفگیر و چاقو، دو عدد قابلمه درب دار، سرویس فنجان و نعلبکی، همچنین دستگیره گاز این ست آشپزخانه قابلیت چرخش دارد تا کودکان شما چیزی برای یک بازی هیجان‌ انگیز کم نداشته باشند.

قطعات درون این جعبه بصورت مونتاژ نشده قرار گرفته است. تمام قطعات حدود ۴۳ قطعه می باشد که پس از باز شدن و خروج از جعبه باید آن را مونتاژ کرد. کلیه قطعات این ست قابل جمع شدن و تبدیل شدن می باشد که کودکان می توانند آن را جمع و مجدد بسازند.

این ست آشپزخانه از قطعات پلاستیکی ساخته شده است با این اسباب بازی کودکان سرگرم می شود و کارهای مادر خود را تقلید می کنند و حس مادرانه خواهند داشت. کودکان دختر از داشتن یک آشپزخانه کوچک در داخل خانه خود لذت بسیار زیادی میبرند و این ست آشپرخانه میتواند دنیایی جدید برای کودکان ایجاد کند.

آشپزخانه‌ های رنگارنگ کوچک، کودکان را به وجد می‌ آورند. اکثر بچه‌ ها عاشق مجموعه‌ های آشپزخانه هستند چرا که دوست دارند مثل یک خانوم یا آقای بزرگ و واقعی باشند و همه کار هایی که یک آدم بزرگ انجام می‌ دهد را انجام دهند.

بچه‌ ها هم دوست دارند تا یک مجموعه آشپزی کامل داشته باشند تا برای این کار حسابی آماده شوند. آن‌ ها به دستان مادرشان نگاه می‌ کنند، به ظرف‌ هایی که استفاده می‌ کنند به لباسی که هنگام آشپزی می‌ پوشند، به چیز هایی که باهم ترکیب می‌ کنند و حتی به موادی که برای درست کردن غذا خریداری می‌ کنند دقت می‌ کنند، تا زمانی که وقت بازی شروع می‌شود. حالا وقت این است که شما به تماشای کارهای آن‌ها بنشینید. تظاهر کنید می‌خواهید دست پخت آن هارا امتحان کنید. بچه‌ها بیش از هرچیز عاشق این هستنند که شما در بازی‌هایشان شرکت کنید و بازی‌هایشان را همانطور که آن‌ها باور دارند باور کنید.

جنس بدنه
پلاستیک
کیفیت
پلاستیک درجه یک
طرح
سرویس اجاق گاز السا و انا مدل 92-008
جنسیت
دخترانه
گروه سنی
+7 سال
نوع
اسباب بازی آشپزخانه
ابعاد بسته بندی
43*9*60 سانتی متر
وزن بسته بندی
500 گرم
ویژگی های خاص
۴۳ تکه شامل : اجاق + فر + قابلمه + لیوان + سینک ..
محتویات: ست آشپزی کامل و گهواره عروسک
توضیحات بیشتر: وسایل آشپزخانه , وسایل خاله‌بازی , آشپزی
با قابلیت چرخش دستگیره های گاز
دارای کیفیت و طراحی بسیار عالی
قابلیت شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...