برای پیگیری سفارشات با وارد شدن به پنل کاربری که توسط آن سفارش را ثبت کرده اید و
از طریق گزینه وضعیت سفارش آن را برسی نمایید.
برای اینکار بر روی نوشته زیر کلیک کرده و سپس با کلیک بر روی کد سفارش خود اطلاعات سفارش را مشاهده فرمایید:
معنای کلماتی که در وضعیت سفارش پس از پرداخت مشاهده میفرمایید عبارتند از :
پیگیری نشده = سفارش شما در صورت پرداخت در لیست انتظار و بررسی میباشد.
در حال پیگیری = سفارش شما بررسی شده و در حال آماده سازی و بسته بندی میباشد.
لغو شده= سفارش شما به دلایل عدم پرداخت و یا موجود نبودن کالا لغو شده است.(در صورت پرداخت و موجود نبودن کالا یا خرابی آن؛ مبلغ فاکتور برای شما واریز میشود و یا به شما پیامکی به متن موجود نبودن کالا و ارسال شماره کارت جهت بازگشت وجه فرستاده میشود)
انجام شده = سفارش شما ارسال شده است و کد رهگیری در قسمت حمل و نقل سفارش قرار گرفته است.
رهگیری از طریق سایت پست
پس از اینکه وضعیت سفارش شما به انجام شده تغییر کرد٬ کد پیگیری برای شما با شماره موبایلی که توسط آن ثبت سفارش کرده اید،ارسال میشود
همچنین میتوانید کد پیگیری را در پنل کاربری خود مشاهده فرمایید و از طریق لینک زیر با استفاده از نوشتن کد خود در باکس جستجو؛ رهگیری و وضعیت آن را بررسی نمایید.