در زمان های قدیم پسری به نام کلارک بود که بسیار مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. سپس یک روز قلدرها برای قلدری به خانه او آمدند و او واقعاً عصبانی شد. او قلدرها را دو متر به عقب هل داد و سپس تبدیل به سوپرمن شد. قلدرها گفتند: تو کیستی؟ کلارک گفت: «نمی‌دانم قبلاً چنین اتفاقی نیفتاده است». سپس با گریه به اتاق خواب خود رفت و قلدرها فرار کردند. روز بعد او فکر کرد که یک قهرمان فوق العاده است، بنابراین خودش را به حداکثر آزمایش رساند تا ببیند چه نوع قدرت های فوق العاده ای دارد.

1280x2120 James Gunns As Child Superman 4k iPhone 6+ HD 4k Wallpapers,  Images, Backgrounds, Photos and Pictures

 او متوجه شد که قدرت او چشم های لیزری، نفس یخ زدگی، سرعت فوق العاده و قدرت فوق العاده است. او فکر کرد که آیا می تواند پرواز کند. بنابراین او از جعبه پرید تا ببیند آیا می تواند پرواز کند یا خیر. او تلاش کرد و تلاش کرد و تلاش کرد، تا اینکه بالاخره بلند شد اما مشکلی پیش آمد. او ثبات نداشت و نمی توانست پرواز را کنترل کند. پس بازوی راستش را جلو و بازوی دیگرش را در کنارش گذاشت و بالاخره توانست مستقیم پرواز کند. سالها گذشت و کلارک 20 ساله شد.

 کلارک یک روز مشغول تماشای اخبار بود و گزارش گفت: "در گزارش روزانه خبری نوعی هیولا وجود داشت و هیچ راهی برای متوقف کردن آن وجود ندارد." مادر کلارک به تازگی برای او کت و شلوار درست کرده بود، بنابراین کلارک کت و شلوارش را پوشید و برای نجات شهر رفت. نام  او سوپرمن بود.

Superman By John Gallagher - 800x1280 Wallpaper - teahub.io

 







سوپرمن در حال پرواز بر بالای شهر بود و وقتی هیولای ترسناک را دید متوجه شد که نترسید زیرا او یک قهرمان فوق العاده بود. سوپرمن با تمام وجودش زمین را کوبید و فریاد زد: "تو کی هستی"؟ هیولای شیطانی فریاد زد: "من گابلین سبز هستم و تمام دنیا را نابود خواهم کرد و تو جلوی من را نخواهی گرفت". سپس سوپرمن به هیولا مشت زد. هیولا در نهایت شکست خورد و همه با تشویق بیرون آمدند. سپس کلارک با لبخندی بر لب و احساس بسیار خوشحالی به خانه بازگشت. وقتی فرود آمد، به داخل دوید و به مادرش گفت که شهر را نجات داده است و سپس جشن گرفتند.


HD green goblin wallpapers | Peakpx

روز بعد کلارک به شهر رفت و همه در مورد او صحبت می کردند. آنها می گفتند او نجات دهنده زندگی است و او بهترین است. روی صفحه های بزرگ ساختمان عکسی از او در حال مبارزه با گرین گابلین وجود داشت. "دیلی نیوز" می پرسید که این ابر قهرمان کیست و از کجا آمده است؟ سپس کلارک گفت: "الان من مشهور هستم"، او به خانه رفت و به مادرش گفت: "من مشهور هستم"  برای 10 سال آینده هیچ  هیولایی وجود نداشت، بنابراین سوپرمن بازنشسته شد و او از اینکه یک قهرمان فوق العاده باشد، دست کشید.

HD superman wallpapers | Peakpx