بازو بند شنا بادی کودک اینتکس (intex) کد 58652

کد محصول: 58652

Intex Starfish 58652EU Swimming Aid

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
115,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • عرض: 15 سانتی‌ متر
  • طول: 23 سانتی متر
  • مناسب برای: 3 تا 6 سال
  • جنس: PVC
محصولات مرتبط

بازوبند شنا بادی اینتکس مدل  58652 با طراحی کودکانه نمونه ای از محصولات بادی دوست داشتنی برای تفریحات کودکان است که می توانید آن را برای بازی کودکان خریداری کنید تا بتوانند لحظات شاد و خوشی را برای خود رقم بزنند . لوازم شنا برای تفریحات آبی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و همانطورکه از نامشان مشخص می باشد برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند ، بنابراین شما عزیزان می توانید به وسیله این بازوبند شنا بادی اینتکس با طراحی کودکانه، در هنگام تفریحات آبی به راحتی شنا کنید .ا ین محصول رده سنی خاصی داشته و کودکان 3 تا 6 سال می توانند از این محصول بادی کاربردی استفاده کنند . استفاده و راه اندازی این کالا بسیار ساده است و با توجه به اینکه مخزن باد شونده آن ها بسیار کوچک است شما می توانید به سادگی اینکار را انجام دهید به طوریکه حتی نیازی به پمپ باد نباشد .

در بدنه محصول دریچه باد قرار داده شده که از طریق آن ها می توانید به راحتی و به سرعت محصول خود را باد کنید و از همان طریق نیز باد محصول را تخلیه نمایید . بخش اصلی بدنه کالا از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده ، طول و عرض آن به ترتیب 23 و 15 سانتی متر می باشد . این بازو بند با کیفیت خوب ، پرتابل بودن و بسته بندی زیبایی که داشته می تواند به عنوان یکی از گزینه های بسیار مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد .

عرض
15 سانتی‌ متر
طول
23 سانتی متر
مناسب برای
3 تا 6 سال
جنس
PVC
نوع کابردی
نجات غریق
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
قابلیت استفاده در استخر ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...