جامپینگ بادی کودک اینتکس (intex) کد 48260

کد محصول: 48260

Intex Jump-O-Lene Inflatable Bouncer Play House 48260

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
4,697,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • طول: 174 سانتی متر
  • عرض: 174 سانتی متر
  • ارتفاع: 112 سانتی متر
  • سن: 6-3 سال
محصولات مرتبط

جامپینگ بادی اینتکس بغل توری ، از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی کودکان محسوب می گردد . این جامپینگ از نوع پرشی و ضربه ای است که کودکان با بالا و پایین پریدن در داخل آن و ضربه ای که به کف این قلعه بادی وارد می کنند به بالا پرتاب شده و موجب خالی کردن انرژی و هیجان آن ها می شود . این جامپینگ دارای چهار دیواره توری ، یک درب و چهار برجک بادی در چهار طرف خود می باشد ، دیواره ها از پرتاب شدن کودک به روی زمین هنگام بازی و پرش ، جلو گیری می نماید . فضای داخلی این جامپینگ بادی مربع اینتکس برای بازی 3-2 کودک از سنین 6-3 سال مناسب است .

جامپینگ بادی یکی دیگر از محصولات بادی با طراحی تقریبا ساده بوده که از قابلیت پرش در قسمت کفی خود بهره می برد . کالایی که از حفاظ های بادی بلندی در کناره های خود بصورت سرخود برخوردار بوده که مانع از خارج شدن ناگهانی کودکان از این محصول می شود . از دیگر ویژگی های این محصول داشتن وزن بسیار مناسب و قابلیت حمل آسان در هر مکانی است و همچنین باد کردن و راه اندازی آن نیز توسط کوچکترین پمپ های باد دستی نیز امکان پذیر خواهد بود .

طول
174 سانتی متر
عرض
174 سانتی متر
ارتفاع
112 سانتی متر
سن
6-3 سال
جنس بدنه
pvc
نوع کف
بادی
ظرفیت
2 کودک
تحمل وزن
54 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی
مناسب کودکان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...