استخر فنری اینتکس (intex) قطر 122 کد 58477

کد محصول: 58477

Intex 58477EP Duckling Snapset Pool

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
772,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • ظرفیت: 288 لیتر
  • جنس بدنه: pvc دولایه
محصولات مرتبط

استخر فنری تلقی غیر بادی نوعی دیگر از استخر های آبی و سرگرمی برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک شیشه ای منعطف می باشد . محصولی شیک با ارگونومی ساخت گرد که از طرح های زیبایی بر روی بدنه آن استفاده شده است . این کالا دارای ابعادی معادل قطر: 122 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر بوده که می تواند تا مقدار 288 لیتر آب را در درون خود جای دهد اما از ویژگی بسیار خوب این استخر می توان به وزن مناسب آن اشاره کرد ، به همین دلیل این محصول را به یک استخر مسافرتی قابل حمل تبدیل نموده است .

نکته مهم دیگر در خصوص این محصول ضخامت بالای بدنه است که سبب شده تا امکان آسیب دیدن آن در برابر ضربه های احتمالی بسیار کم شود و همین امر نقطه قوت این استخر به شمار می رود و همچنین با در اختیار داشتن این محصول نباید نگران خالی شدن باد و یا راحت سوراخ شدن بدنه استخر باشید . این محصول بدون نیاز به پمپ باد و در راحت ترین حالت ممکن راه اندازی می شود و برای استفاده در هر فضا و مکانی مناسب است .

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت
288 لیتر
جنس بدنه
pvc دولایه
دریچه تخلیه در کف
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...