استخر بادی سایبان دار قارچی اینتکس قطر1.42 (intex) کد 57114

کد محصول: 57114
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
کمی صبر کنید...
  • ابعاد استخر: قطر:102 ارتفاع:89 سانتی متر
  • جنس: PVC
  • برند: intex
  • نوع کف: بادی
محصولات مرتبط

با گرم شدن هوا و شروع تابستان تفریحات تابستانه بسیار زیاد شده است که یکی از آن ها استخر های بادی هستند . والدین عزیز با خرید استخر بادی می توانند در تابستان حسابی کودک خود را سرگرم کنند. استخر بادی کودک اینتکس به شکل های مختلفی تولید و عرضه شده است و هر کدام از مدل های آن    تا کنون مشتریان خاص خود را داشته اند. یکی از استخر های بسیار زیبا و دوست داشتنی مدل طرح میوه های رنگی می باشد.

استخر بادی سایبان‌دار طرح قارچ اینتکس مدل 57114 از محصولات استخر بادی کودک اینتکس است که طرفداران زیادی دارد. بدنه این استخر بادی به شکل قارچ طراحی شده است. سایبان استخر بادی کودک اینتکس به شکل کلاهک قارچ است که با دو پایه زرد به قسمت دایره‌ای استخر متصل می‌شود. تصاویر و رنگ‌های زیبایی در طراحی این استخر بادی به کار رفته است که جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

استخر بادی سایبان‌دار قارچی:

مهم‌ترین مزایای استخر بادی قارچی اینتکس، داشتن سایبان و کف بادی است. سایبانی که در بالای این محصول قرار دارد علاوه بر زیبایی، از کودک در مقابل نور مستقیم خورشید محافظت می‌کند. کف بادی این محصول سبب نرمی و راحتی قسمت نشیمن استخر می‌شود. بدنه استخر بادی طرح قارچ سایبان‌دار اینتکس از جنس پی وی سی تولید می‌شود. پی وی سی مقاومت، استحکام و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. ضد آب و ضد حساسیت بودن نیز از سایر ویژگی‌های PVC به شمار می‌رود.

از استخر بادی سایبان‌دار قارچی اینتکس می‌توانید در داخل منزل، حیاط، ویلا و سایر فضاهای داخلی یا بیرونی استفاده کنید.

ابعاد استخر
قطر:102
ارتفاع:89
سانتی متر
جنس
PVC
برند
intex
نوع کف
بادی
دریچه تخیله آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
تعداد لایه ها
3لایه
حجم آب
50لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...