استخر بادی اسب تک شاخ اینتکس (intex) طول 1.27 کد 57113

کد محصول: 57113

Intex 57113NP Unicorn Baby Pool

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • طول: 127 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 69 سانتی متر
  • نوع: گرد
محصولات مرتبط

استخر بادی کودک اسب تک شاخ از سری زیباترین و جذاب ترین محصولات بادی شنا برای کودکان به شمار می رود و دارای طراحی بسیاری جالبی است که قطعا توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب می کند . اولین و مهمترین ویژگی ای که در این کالا وجود دارد طراحی ظاهر آن است که به شکل یونیکورن یا یک اسب تک شاخ بوده که با رنگ های مختلفی تزئین شده و ظاهری کارتونی و بسیار جالب داشته که کودکان را تا مدتی سرگرم خود خواهد کرد و اوقات خوش و سرگرمی جذاب را برای آنان فراهم خواهد کرد . این محصول ابعاد مناسبی برای استفاده کودکان داشته و طبق مشخصات درج شده بر روی بسته بندی و همچنین در سایت اینتکس این ابعاد شامل عرض 102 سانتی متر و ارتفاع 69 سانتی متر بوده که ابعاد مناسبی بوده و کودکان به راحتی قادر به بازی با آن هستند و مشکلی در این زمینه برای آن ها وجود نخواهد داشت .

لازم به ذکر است این ابعاد برای استفاده در داخل استخر های پیش ساخته نیز مناسب بوده و شما به راحتی می توانید آن را درون انواع استخر ها مورد استفاده قرار دهید . جنس این کالا از نوع پی وی سی بوده و دوام و کیفیت بالایی دارد به همین علت نیازی به نگرانی از آسیب دیدن آن نخواهد بود و از طرف دیگر این جنس خاصیت کششی داشته و باعث می شود تا فشار وزن و ضربه های وارده از سوی کودکان را به خوبی دفع کند . همانطور که مشاهده می کنید این استخر دارای سایبان رنگی فوق العاده جذاب بوده که این سایبان از تابش مستقیم نور خورشید به پوست بدن کودک جلوگیری خواهد کرد .

طول
127 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
نوع
گرد
جنس بدنه
PVC
دریچه تخلیه آب
ندارد
پمپ باد
ندارد
کف باد شونده
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...