استخر بادی کف ساده اینتکس (intex) قطر 168 کد 58446

کد محصول: 58446
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
1,117,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • طول: قطر 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
  • ابعاد بسته بندی: 12*30*30 سانتی متر
  • وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
محصولات مرتبط

فصل گرمای تابستان باعث میشود تا بسیاری از خریداران رو به تهیه استخر  های بادی اینتکس آورند چرا که این محصولات ارزان قیمت را به راحتی میتوان  در هر فضایی استفاده کرد و در صورت لزو آن ها را جمع کرد، این کالا نیز با  ابعاد استاندارد و مناسب برای حیاط و حیاط خلوط کارایی دارد و حتی بعنوان  استخر توپ نیز میتوان از آن استفاده کرد. 

جنس بدنه محصول با سه لایه باد مجزا از سطح زمین، ساخته شده از pvc با کیفیتی است که از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب بهره می برد، دریچه های استخر بادی اینتکس از نوع پستونکی برای هر سه لایه دارد جهت باد کردن این مدل دریچه های باد باید نازل پمپ را تا انتها فشار داد که سوپاپ باد به عقب رفته و باد به داخل استخر راه پیدا کند و یک دریچه تخلیه آب در کف برای تخلیه راحت آب این کالا تعبیه شده است.

طراحی استخر بادی فوق و زیبا و ساده بوده و دارای رنگ آبی یکدست در تمام بدنه است. از سه لایه تشکیل شده و ارتفاع مناسبی دارد. در صورتی که نمی توانید تعداد زیادی کودک خود را به استخر های عمومی برده تا آب تنی کند؛ می توانید این کالا را تهیه نموده تا فرزندتان را شاد نمائید.

طول
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
12*30*30 سانتی متر
وزن بسته بندی
2 کیلوگرم
حجم آب
481 لیتر
جنس
pvc
دریچه تخلیه در کف
دارد
کد
58446

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...