استخر بادی طرح دایناسور اینتکس (intex) کد57166

کد محصول: 57166
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
2,748,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد استخر: طول:191 عرض:152 ارتفاع:25 سانتی متر
  • جنس: PVC
  • ارتفاع پارک: 58سانتی متر
  • ظرفیت: 143 لیتر
محصولات مرتبط

با گرم شدن هوا و شروع تابستان تفریحات تابستانه بسیار زیاد شده است که یکی از آن ها استخر های بادی هستند . والدین عزیز با خرید استخر بادی می توانند در تابستان حسابی کودک خود را سرگرم کنند. استخر بادی کودک اینتکس به شکل های مختلفی تولید و عرضه شده است و هر کدام از مدل های آن    تا کنون مشتریان خاص خود را داشته اند. 

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور بچه‌گانه با طراحی جالب و جذاب است. ظرفیت بازی دو تا سه کودک را دارد. همچنین طرح داخلی این استخر، باعث می‌شود کودکان به راحتی با آن دوست شوند. 

این محصول شامل یک سرسره بادی است که در بخش پشتی استخر قرار دارد و می‌تواند برای ورود کودک به استخر از آن استفاده شود. علاوه بر این، این محصول شامل یک فواره آب، یک عروسک بادی با طرح دایناسور و توپ رنگی است که باعث می‌شود کودکان به طرز جذابی با آب بازی کنند.

یکی از بزرگترین مزایای استخر بادی سرسره دار، راحتی نصب و جمع آوری آن است. برای نصب محصول فقط کافیست محل مناسبی انتخاب کنید که جسم نوک تیزی روی سطح آن نباشد. سپس با استفاده از پمپ باد می‌توانید به راحتی آن را باد کنید. کف این استخر دارای شیر تخلیه آب است که با باز کردن این شیر در کوتاهترین زمان ممکن استخر تخلیه خواهد شد و می‌توانید آن را جمع و به محل دیگری منتقل کنید.

فواره این استخر که به شکل یک درخت طراحی شده است، آب را روی سرسره هدایت می‌کند تا شرایط برای لیز خوردن کودک مهیا شود. در انتهای سرسره نیز یک بالشتک بادی طراحی شده تا از آسیب دیدن احتمالی کودک جلوگیری شود.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دایناسور از مواد با کیفیت ساخته شده است که مقاومت و دوام محصول را بیشتر می‌کند. همچنین این محصول شامل یک کیت تعمیر است. این محصول دارای دوام بالایی است و می‌توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید. همچنین تمیز کردن و نگهداری آن نیز بسیار آسان است.

ابعاد استخر
طول:191
عرض:152
ارتفاع:25
سانتی متر
جنس
PVC
ارتفاع پارک
58سانتی متر
ظرفیت
143 لیتر
رده سنی
2+
دریچه تخلیه آب
دارد
چسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درخت نخل فواره دار
دارای سرسره آبی
دارای تشک بادی انتهای سرسره برای فرود راحت
دارای اسباب بازی دایناسور بادی
برند
intex
طرح
دایناسور

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...