لگو نینجاگو کد 89113 مجموعه 6 عددی

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • خطر بلعیدن: دارد
  • سری: لاک پشت های نینجا
  • رده سنی: کودک و نوجوان
  • جنس: پلاستیک فشرده
محصولات مرتبط

اسباب بازی های لگو همانند پازل ها یکی از محصولات فوق العاده برای تقویت ذهن و بالا بردن حافظه کودکان می باشد . اسباب بازی های لگو از جنس پلاستیک فشرده می باشند و به راحتی خراب نمی شوند . 

این محصول برای بازی و سرگرمی کودکان می باشند و میتواند علاوه بر سرگرمی به بالا بردن قدرت حافظه و تقویت قوه تخیل کودکان نیز کمک کند .

سری لگو نینجاگو مدل sl89113A دارای 6 بسته لگویی است که در هر بسته یک مینی فیگور به همراه وسایل لگویی است وجود دارد . در این سری لگو همه‌ی شخصیت‌های نینجا انیمیشن لگو نینجاگو وجود دارد که میتوان آن را بسازید . هر مینی فیگور نینجا دارای رنگ خاص برای خود هستند و در هر یک از این بسته‌ها قطعات خاصی برای لگو قرار داده شده است که میتوانید قطعات را به نینجا متصل کنید و یا با آن یک شکلی بسازید . این لگو از سری لگوهای ninjago movie و ساخت SL TOYS است . ویژگی‌های سری لگو نینجاگو مدل sl89113A : در بسته لگوی نینجای سبز ( لوید ) دارای یک مینی فیگور خود شخصیت آن است به همراه یک شمشیر لگویی و یک وسیله تمرین زرمی وجود دارد . در بسته‌ لگو نینجای قرمز (کای) دو شمشیر به همراه یک جا برای شمشیر برای آن به همراه یک پرچم و جایگاه آن وجود دارد . در بسته لگو نینجای سفید (زین) یک تیر و کمان لگویی به همراه یک چزاغ فانوس است . در بسته لگو نینجای سیاه ( کول ) یک چکش بزرگ به همراه دو شمشیر و یک گلدان گل وجود دارد . در بسته لگو نینجای آبی ( نیا ) یک نیزه لگویی به همراه دو شمشیر و وسایل لگویی وجود دارد در بسته لگو نینجای خاکستری یک نیزه خاص به همراه یک شمشیر و جیگاه خاص برای شمشیر قرار دارد که میتوانید بسازید . این سری لگو نینجا شامل هر شش عدد از این نینجاها میشود لگوها همانند پازل باید ابتدا قطعات آن را کنار هم قرار داد تا به شکل نهایی برسد ولی تفاوت بین پازل و لگو در این است که پازل در نهایت به شکل یک تصویر در می‌آید که برای دوباره سرگرم شدن با پازل باید آن را خراب کرد ولی در لگو با کنار هم قرار دادن قطعات لگویی میتوان یک شکل سه بعدی را ساخت که پس از ساخت نیز میتوان با آن بازی کرد .

خطر بلعیدن
دارد
سری
لاک پشت های نینجا
رده سنی
کودک و نوجوان
جنس
پلاستیک فشرده
نوع بسته بندی
دارای جعبه
جنسیت
پسرانه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...