بازی فکری برج و باغ فکر آذین

کد محصول: 1108
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
288,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: ۳۵x۱.۴x۱.۴ سانتی متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • سری: خانه سازی
  • رده سنی: کودک
محصولات مرتبط

 با این مجموعه با ساخت خانه و طبقات کودکان تصویری شفاف از ساخت یک جامعه کوچک را می بینند و در این مسیر با تغییر طبقات و جابجایی کارت های موجود، هزار خانه می سازند که می توان هر بار شکلی جدید و طرحی متفاوت داشته باشد. بازی های ساختنی در طرح های مختلف و تنوع بیشماری تولید شده اند از این میان برخی محصولات به دلیل نوع طراحی و تصویرسازی هایشان بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند که هزارخانه یکی از این مدل های پرطرفدار است.

همچنین با تفکر و طراحی ذهنی جهت ساخت ترکیب های جدید، تجسم و خلاقیت ذهنی و بصری هم توسعه پیدا می کند . از طرفی با توجه به تعداد و تنوع قطعات امکان بازی گروهی نیز فراهم است که این امر مهارت های اجتماعی کودکان را بالا برده و یک سرگرمی گروهی و خانوادگی را ایجاد می کند. این محصول تلاش کرده که برای ایجاد حس امنیت در کودکان فعالیت کند. از آنجایی که خانه مهمترین نماد امنیت است بازی کردن با این اسباب بازی که فضایی شبیه به خانه و سرپناه دارد حس شادی و آرامش و امنیت در کودکان ایجاد می کند.همچنین با تفکر و طراحی ذهنی جهت ساخت ترکیب های جدید، تجسم و خلاقیت ذهنی و بصری هم توسعه پیدا می کند . از طرفی با توجه به تعداد و تنوع قطعات امکان بازی گروهی نیز فراهم است که این امر مهارت های اجتماعی کودکان را بالا برده و یک سرگرمی گروهی و خانوادگی را ایجاد می کند. این محصول تلاش کرده که برای ایجاد حس امنیت در کودکان فعالیت کند. از آنجایی که خانه مهمترین نماد امنیت است بازی کردن با این اسباب بازی که فضایی شبیه به خانه و سرپناه دارد حس شادی و آرامش و امنیت در کودکان ایجاد می کند.

ابعاد
۳۵x۱.۴x۱.۴ سانتی متر
وزن
۱۰۰ گرم
سری
خانه سازی
رده سنی
کودک
اقلام همراه
۵۲ قطعه لگو رنگی و جذاب خانه سازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...