بازی فکری جنگا (برج هیجان) mdf ابزار خورده

کد محصول: 1401-100
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
51,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 7.5 × 27 سانتی...
  • سبک بازی: فکری
  • رده سنی: +6
  • جنسیت: دخترانه ، پسرانه
محصولات مرتبط

در مسافرت‌‌ها ، دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی ، بازی‌هایی هستند که می‌توانند همه‌ی افراد را فارغ از سن و سال ، سطح معلومات یا حتی دانستن قوانین بازی دور یک میز جمع کنند . بازی «جنگا» (Jenga) در عین سادگی ، می‌تواند هیجان فوق‌العاده‌ای را به دورهمی‌هایمان بیاورد . هیجان حاصل از ریختن بلوک‌ها ، استرس باختن ، حس پیروزی و خنده‌هایی که در حین بازی از شیطنت یا لذت روی لب‌ها نقش می‌بندند ، همگی حاصل یک بازی ساده هستند که یادگیری قوانین آن تنها به یک دقیقه زمان نیاز دارد . این بازی فکری جذابیت‌هایی دارد که می‌تواند علاوه‌ بر ایجاد هیجان فوق‌العاده ، هماهنگی بین عضلات مختلف ، چشم و مغز را به وجود آورد .

میتوانید به تنهایی بلندترین برج را برای خودتان بسازید یا به کمک قوه تخیل ، تصورات ذهنی خود را ساخت و ساز نمایید .میتوانید با اعضای خانواده یا دوستانتان بلوک ها را چیده و بازی کنید، چیدمان و آماده سازی بلوک ها هم کار سختی نیست و به این صورت است که یک برج ۱8طبقه میسازید که هر طبقه تشکیل شده از سه بلوک به صورت عمودی و طبقه بعدی سه بلوک به صورت افقی باشد و به نوبت بازیکنان از هر جایی که تمایل دارند به جز دو ردیف اول بهترین بلوک را انتخاب کرده و با دقت زیاد و استفاده درست از انگشتان آن را بیرون میکشند و روی بالاترین طبقه قرار میدهند. برداشتن بلوک ها از پایین برج باعث میشود برج از حالت تعادل خارج شده و پایه اش سست شود. شگفت انگیز ترین قسمت این بازی همینجاست که برج حالت نامتعادل دارد، نفس ها در سینه حبس شده و یک بازیکن بلوکی را میکشد، برج میریزد و بازنده میشود .


ابعاد
7.5 × 27 سانتی متر
سبک بازی
فکری
رده سنی
+6
جنسیت
دخترانه ، پسرانه
تعداد بازیکنان
تک نفره و گروهی
جنس
چوبی
بسته بندی
جعبه ای
خطر بلعیدن
دارد
راهنما
دارد
مدت بازی
15 دقیقه
محتویات بسته
54 قطعه بلوک چوبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...