لگو ماشین مسابقه قرمز برند (Sy) کد 5105

کد محصول: 5105

SY 5105 World of Famous Cars: Red Racing Cars

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 5.7×23.5×3...
  • رده سنی: +6
  • تعداد قطعات: 336
  • سری: ماشین
محصولات مرتبط

لگو ماشین مسابقه برند اس وای مدل SY5105 یک محصول فکری شامل قطعات پلاستیکی با اشکال متفاوت است که با قرار گیری صحیح قطعات بر روی یکدیگر یک ماشین مسابقه بسیار زیبا با رنگ قرمز جذاب ساخته می‌شود . این خودرو زیبا دارای دو درب است که قابلیت باز و بسته شدن دارند و نمای داخلی جذابی نیز دارد که شامل فرمان و دنده و صندلی و داشبورد است .

ماشین از جمله اسباب بازی‌های پرطرفدار در بین کودکان خصوصا پسر بچه‌ها است و زمانی‌که با یک بازی فکری جذاب دیگر همراه باشد تبدیل به یک سرگرمی منحصر به فرد می‌شوند که برای بسیاری از کودکان جذاب خواهند بود . این لگو هم کودکان علاقه‌مند به بازی‌های فکری و هم علاقه‌مندان به ماشین اسباب بازی را خوشحال و سرگرم خواهد کرد .

لگو ماشین مسابقه برند اس وای مدل SY5105 از 336 قطعه بلوک ساختنی متنوع تشکیل شده که همگی در یک بسته بندی با طرح کامل ماشین ساخته شده قرار گرفته‌اند . ابعاد ماشین در حالت ساخته شده بر روی جعبه محصول نمایش داده شده است که سایز مناسبی برای بازی کودکان دارد همچنین دارای چهار عدد چرخ و قابلیت جابجایی با دست است .

کودکان شش سال به بالا که به بازی فکری علاقه دارند مخاطبان اصلی این اسباب بازی ساختنی و آموزشی هستند . با این اسباب بازی کودک هم بازی فکری و ساختنی را انجام می‌دهد و هم در پایان صاحب یک خودرو مسابقه زیبا خواهد شد . برای ساخت این سازه می‌توانید به دستورات دفترچه راهنما رجوع کنید و به راحتی بر اساس آن ماشین را بسازید .

ابعاد
5.7×23.5×35.5 سانتی متر
رده سنی
+6
تعداد قطعات
336
سری
ماشین
جنس
پلاستیک
راهنما نقشه
دارد
خطر بلعیدن
دارد
برند
sy
تعداد مینی فیگور
2 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...