اسباب‌بازی ماشین ریلی کودکان مدل تراک ریسینگ

کد محصول: 044-3

flexible track playset

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
927,000
643,000 تومان
تخفیف
31%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد جعبه: طول:35 عرض:26 ارتفاع:7 سانتی متر
  • جنس: پلاستیک مرغوب فشرده
  • نوع بسته بندی: جعبه
  • تعداد قطعات: 97 تکه
محصولات مرتبط

درباره ست اسباب‌بازی ماشین ریلی کودکان

 شامل اجزای مسیر انعطاف‌پذیر 97 قطعه‌ای، ماشین اسباب‌بازی با پوسته قابل تعویض است. پیکربندی پیشرفته برای بچه های کوچک شما برای ساختن پادشاهی ساخت و ساز خود! 

پیست ماشین مسابقه قابل تغییر: این مجموعه پیست مسابقه با ساخت و ساز و قدرت تخیل به کودک شما کمک می کند تا پادشاهی ساخت و ساز خود را بسازد، زمان نمایش را محدود کند، زمانی را برای بازی دستی سالم اختصاص دهد، رابطه بین  والدین و فرزندان را تقویت کند.

 مسیر مسابقه ساخت‌وساز ما دارای انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای است که به کودک شما این امکان را می‌دهد تا مسیر را به شکل‌ها و طرح‌بندی‌های مختلف با ذهن خود خم کند و مسیر منحصربه‌فرد خود را به سرعت با توجه به سناریو و فضای بازی خود ایجاد کند. این مسیر ماشین اسباب بازی هماهنگی دست و چشم و توانایی تفکر مستقل کودک شما را افزایش می دهد.

این اسباب بازی یک ریسینگ هیجان انگیز با  مسیر پر پیچ و خم است ماشین ها داخل ریل قرار گرفته و شروع به حرکت در مسیر میکنند.
کودکان علاقه زیادی به بازی با اسباب بازی های ساختنی دارند. با استفاده از این اسباب بازی می توان این رویاهای کودک را حقیقی کرد و در عین حال به تقویت مهارت های پایه و ابعاد مختلف هوش مثل هوش منطقی و ریاضی، هوش تجسمی و فضایی و … کمک نمود.

ابعاد جعبه
طول:35
عرض:26
ارتفاع:7
سانتی متر
جنس
پلاستیک مرغوب فشرده
نوع بسته بندی
جعبه
تعداد قطعات
97 تکه
رده سنی
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...