بازی فکری جنگا (برج هیجان) لوکس جیرینگ رنگی چوبی

کد محصول: 111845
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 29 × 8 سانتی مت...
  • سبک بازی: فکری
  • رده سنی: +6
  • جنسیت: دخترانه ، پسرانه
محصولات مرتبط

اسباب بازی جنگا لوکس تاور جیرنگ یارات یکی از باکیفیت ترین نمونه های این بازی است که شامل 54 قطعه بلوک چوبی رنگ دار و تاس رنگی است . سایز مناسب ، ابعاد استاندارد ، کیفیت خوب و رنگ دار بودن این بلوک ها ، باعث میشود تا بتوان بازی های مختلف و متنوعی را با این اسباب بازی هیجان انگیز انجام داد . شما میتوانید با کمی خلاقیت به هر روشی که میخواهید با این بلوک ها بازی کنید ، هم میتوانید به تنهایی و‌ تک نفره بازی کنید ، هم میتوانید دسته جمعی و گروهی هیجان و لحظات شادی رو‌ تجربه کنید .

میتوانید به تنهایی بلندترین برج را برای خودتان بسازید یا به کمک قوه تخیل ، تصورات ذهنی خود را ساخت و ساز نمایید .میتوانید با اعضای خانواده یا دوستانتان بلوک ها را چیده و بازی کنید، چیدمان و آماده سازی بلوک ها هم کار سختی نیست و به این صورت است که یک برج ۱8طبقه میسازید که هر طبقه تشکیل شده از سه بلوک به صورت عمودی و طبقه بعدی سه بلوک به صورت افقی باشد و به نوبت بازیکنان از هر جایی که تمایل دارند به جز دو ردیف اول بهترین بلوک را انتخاب کرده و با دقت زیاد و استفاده درست از انگشتان آن را بیرون میکشند و روی بالاترین طبقه قرار میدهند. برداشتن بلوک ها از پایین برج باعث میشود برج از حالت تعادل خارج شده و پایه اش سست شود. شگفت انگیز ترین قسمت این بازی همینجاست که برج حالت نامتعادل دارد، نفس ها در سینه حبس شده و یک بازیکن بلوکی را میکشد، برج میریزد و بازنده میشود .

همچنین میتوانید با وارد کردن تاس رنگی به بازی ، سطح بازی را سخت تر کنید  این شکل که هر رنگی که با ریختن تاس  توسط بازیکن بیاید ، رنگ بلوکی را بدست میاورید که باید توسط همان بازیکن جابه جا  شود .

ابعاد
29 × 8 سانتی متر
سبک بازی
فکری
رده سنی
+6
جنسیت
دخترانه ، پسرانه
تعداد بازیکنان
تک نفره و گروهی
جنس
چوبی
بسته بندی
جعبه ای
خطر بلعیدن
دارد
راهنما
دارد
مدت بازی
15 دقیقه
محتویات بسته
54قطعه بلوک چوبی رنگ دار و تاس رنگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...