اسپینر سه پره ای ساده چند رنگ

کد محصول: 12252

spinner

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
13,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
محصولات مرتبط

- دارای گوشه هایی گرد و سطحی نرم: این امر باعث می شود تا از خراشیده شدن این وسیله توسط انگشتان شما جلوگیری شود. نیازی به تعمیر، نگهداری یا روغن مالی نیست. این وسیله کم کننده استرس، بدون هیچ دستورالعمل استفاده ای بلافاصله بعد از خارج کردن از باکس قابل استفاده است. دارای گارانتی چرخشی به اندازه 1 دقیقه. این اسپینر به راحتی با کمی سرعت دادن به آن تا دو دقیقه بدون توقف می چرخد. 

- راحتی استفاده: برای استفاده کافی است آن را بین دو انگشت گرفته و با انگشتان دست دیگر آنرا بچرخانید. با کمی تمرین می توانید با یک دست هم آنرا بچرخانید یا متوقف کنید. برای ثابت ماندن چرخش کافی است ضربه های آرامی حین چرخیدن به آن وارد کنید تا به همان سرعت به چرخش خود ادامه دهد.

- بسیار مناسب برای افراد مبتلا به بیش فعالی، کمبود توجه، ADHD، اوتیسم و ترک عادات بد:ئ با این فیجت اسپینر قادرید تا عادات ناخواسته و بد خود را متوقف نمایید مانند، ناخن خوردن و کشیدن سیگار. لحظات خسته کننده شما با این وسیله سرگرم کننده و جمع و جور به راحتی قابل رفع است، شما به راحتی می توانید آنرا بچرخانید، متوقف کرده و دوباره بچرخانید. بسیاری از مردم عادات ناخواسته و بد خود را با استفاده از این وسیله کم کرده و یا ترک نموده اند زیرا اثرات مثبت آن با مطالعه و تحقیق به اثبات رسیده است.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...