مجموعه 8تير کلانتر طلايي سلفوني-72

کد محصول: 122
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • جنس: پلاستیکی
  • وزن: 75گرم
  • قابلیت شستشو: ندارد
  • قابلیت باز و بسته شدن: ندارد
محصولات مرتبط

قابلیت قرار دادن ترقه در داخل تفنگ و ایجاد صدای بلند هنگام شلیک از جذابیت های بالای این تفنگ ارزان قیمت است.همراه با این تفنگ اسباب بازی، یک ورقه ترقه نیز به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد.قیمت ارزان این اسباب بازی پسرانه باعث شده است تا محصولی پرطرفدار در فروشگاه دیجی توی باشد.

تمامی پسر بچه های دوست داشتنی از سنین  کودکی تا سنین نوجوانی و حتی بزرگسالی به تفنگ علاقه بسیار زیادی دارند  و تفنگ ترقه ای پلاستیکی از لحاظ امنیتی، برای کودکان ۳ سال به بالا مناسب  می باشد.

نکته مهم در استفاده از این تفنگ این است که برای کودکان زیر ۳ سال مناسب نمی باشد.

تفنگ ترقه ای پلاستیکی به علت برخورداری از قطعات ریز نباید در اختیار کودکان کم سن و سال قرار گیرد و همچنین نباید این تفنگ را در نزدیکی گوش و چشم قرار داد.برای استفاده صحیح از این تفنگ کافی است تا برگ ترقه را با دقت در مکان مخصوص خود قرار داده و سپس استفاده نمائید.خرید تفنگ ترقه ای پلاستیکی، یک خرید لذت بخش برای فرزند دلبندتان!

اگر به فکر خرید یک اسباب بازی جذاب،  ارزان و مورد استفاده برای فرزند پسر خود هستید، تفنگ ترقه ای پلاستیکی یک  پیشنهاد ویژه به شماست.

مدل:8تیربه همراه ترقه و نشان

جنس
پلاستیکی
وزن
75گرم
قابلیت شستشو
ندارد
قابلیت باز و بسته شدن
ندارد
رده سنی
3سال به بالا
ساخت
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...