اسباب بازی کامیون خاکریز

کد محصول: v-104
از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • وزن: 637گرم
  • ابعاد: 26.4 × 18 ×...
  • بازه سنی پیشنهادی کارشناسان بازی‌بین: 1.5 تا 12 سال
  • بسته بندی: کارتن E فلوت لمینت ش...
محصولات مرتبط

آماده سوار شدن بر کامیون شگفت انگیز رویای خود هستید؟ کامیون خاکریز نیکو تویز همه ویژگی‌های کامیون رویایی شما را دارد. می‌توانید هر آنچه برای بازی کردن نیاز دارید را بار کامیون خود کنید و در محل پروژه با یک حرکت تخلیه کنید. سایز کامیون خاکریز نیکو تویز سایز مناسبی برای دست کودکان دارد و کودکان می‌توانند آن را به راحتی حمل کنند. این محصول به باتری نیازی ندارد و روی چهار چرخ خود به روانی حرکت می‌کند. کیفیت محصول بسیار بالاست و از پلیمر با کیفیت و بهداشتی تولید شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد و به این راحتی ها خراب نخواهد شد. کل قطعات محصول از همین جنس هستند و هیچ قطعه فلزی در محصول وجود ندارد که در نتیجه این محصول به نوعی ضد آب است و می‌توان آن را برای بازی به حمام، خارج از منزل و ساحل برد و حتی آن را شست. جزئیات طراحی محصول بسیار زیبا هستند و به کودک در خیال پردازی کمک می‌کنند. همچنین مهارت حرکتی و حرکتی ظریف کودک با بازی کردن با قسمت بار و خود کامیون تقویت شده و ساعت ها بازی شاد، جذاب و بی سر و صدا را به همراه خواهد داشت.

این محصول در بسته بندی های ساده عرضه می‌شود و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای با توجه به سایز و کیفیت دارند. زیبایی محصول آن را تبدیل به یک کادوی مناسب می‌کند که می‌تواند هر کودکی خصوصا پسر ها را به وجد آورد. این محصول ساخت ایران بوده و می‌توانید آن را بدون واسطه از سایت بازی بین تهیه کنید.

وزن
637گرم
ابعاد
26.4 × 18 × 19.2 cm
بازه سنی پیشنهادی کارشناسان بازی‌بین
1.5 تا 12 سال
بسته بندی
کارتن E فلوت لمینت شده
نوع بسته بندی
بغل بازشو
تعداد اقلام
1
جزئیات اقلام
کامیون خاکریز
تعداد در کارتن
12
ابعاد محصول
25.9×19.3×18.6 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...