کالسکه بيبي لند بزرگ بدون جعبه

کد محصول: 1701-33
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • وزن بسته بندی: 1182 گرم
  • قابلیت شستشو: دارد
  • ابعاد: 70 × 313 ×...
  • ابعاد بسته بندی: 355 × 243 ×...

سبک بازی: وسایل خاله‌بازی                                    

محصولات مرتبط

کالسکه اسباب‌بازی در بازی‌های کودکانه دختر بچه‌ها، به خوبی حس مادرانه را  برای آن‌ها تداعی می‌کند. کودک با این کالسکه می‌تواند نقش مادری را ایفا  کند که کودک خود را به گردش برده است. کالسکه‌ی اسباب‌بازی از فریم پلاستیکی ساخته شده است. اگر از بالای کالسکه به آن نگاهی  بیندازیم، دسته‌هایی دارد که ماده‌ی اولیه‌ی تولید آن پلاستیک است. کمی  پایین‌تر سایبان پلاستیکی بنفش رنگی وجود دارد. در قسمت جلوی نشمین  محافظی  قرار دارد که به کمک آن می‌توان عروسک را نگه داشت. نقطه‌ی تماس کالسکه با  زمین چهارچرخ است  که روی چهارپایه‌ی کالسکه قرار گرفته‌اند. چرخ‌ها از  جنس پلاستیک‌اند که پایه‌ها در بین دوچرخ به محورشان وصل می‌شوند. همچنین  در قسمت پایین‌تر کالسکه سبد پلاستیکی قرار گرفته است که کودک می‌تواند  وسایل خود را درون آن قرار دهد. می‌توانید با خرید این کالسکه، کودک  دلبندتان را حسابی  خوشحال کنید.

دختربچه‌ها دوست دارند تا همواره کارهای مادرشان را تقلید کنند و با این  کار احساس شادمانی می‌کنند. کالسکه‌ی اسباب‌بازی  هم می‌تواند  گزینه‌ای مناسب برای این هدف باشد تا کودک دلبندتان را حسابی خوشحال کنید.  کالسکه‌ی  جنسی پلاستیکی داشته و از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار  است. کودک نازنینتان می‌تواند عروسکش را درون آن گذاشته و ساعت‌ها از بازی  با این کالسکه‌ی 33 سانتی‌متری لذت ببرد.


کالسکه اسباب‌بازی  می‌تواند به شما کمک کند تا یک گردش  متفاوت با فرزندتان داشته باشید. باوجود چهارچرخ به قطر 10.5 سانتی‌متر  می‌توان این کالسکه‌ی 31.3 سانتی‌متری را به‌راحتی هدایت کرد. کالسکه دارای یک سایه‌بان بوده تا پوست عروسک شما در اثر تابش آفتاب اذیت نشود.  شاید هم در طی این گردش در پارک و یا بازار به‌راحتی عروسک کوچولو بخوابد و  شما هم به‌مانند مامان، بتوانید کمی استراحت کنید. در ضمن یک سبد پلاستیکی  هم در قسمت زیرین کالسکه دورنگ وجود دارد تا شما وسایل ضروری عروسکتان را  در آن قرار دهید. یک دوپایی بامزه گل‌دار هم در قسمت جلویی کالسکه  اسباب‌بازی وجود دارد تا عروسکتان با آن بازی کرده و سرگرم شود تا شما هم  مثل مامان بتوانید کمی در بازار خرید کنید!

وزن بسته بندی
1182 گرم
قابلیت شستشو
دارد
ابعاد
70 × 313 × 238 میلی‌متر
ابعاد بسته بندی
355 × 243 × 318 میلی متر
سایر توضیحات
مناسب برای کودکان بالای 3 سال
- دارای چرخ پلاستیکی بنفش به قطر 10.5 سانتی‌متر
- دارای یک سبد پلاستیکی به رنگ سرخابی به ابعاد: 17.5 × 3.5 × 19.3 سانتی‌متر
- دارای یک سایه‌بان پلاستیکی بنفش با قابلیت نصب
- دارای یک جلوپایی بنفش‌رنگ با قابلیت نصب به ابعاد : 21.2 × 2.5 × 11.5 سانتی‌متر با طرح دو گل 6 پر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...