میکسرکوچولو نیکو

کد محصول: v-109
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
65,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • رده سنی: خردسال ، کودک
  • قابلیت شستشو: دارد
  • باتری: ندارد
  • جنس: پلاستیک
محصولات مرتبط

 میکسر کوچولوی نیکو تویز در خدمت شماست. اگر به کمک نیاز دارید می‌توانید از کاراکتر کوچولوی همراه آن کمک بگیرید ؛ او به کار آشناست.

میکسر کوچولوی نیکو تویز، یک ماشین اسباب بازی مقرون به صرفه و با کیفیت است که با توجه به سایز کوچک آن برای دستان کوچک مناسب هستند و بازی با آن آسان است و کودک به راحتی آن را جابه‌جا می‌کند. کودک می‌تواند میکسر کوچولو را هل داده و حرکت آن را تماشا کند. جنس محصول از پلیمر بسیار با کیفیت و بهداشتی است که مقاومت بسیار بالایی دارد. در طراحی محصول لبه‌ها گرد هستند و هیچ خطری برای دستان کودک ایجاد نمی‌کنند. کل قطعات محصول از جنس همین پلیمر است و هیچ قطعه فلزی و لاستیکی در محصول به کار نرفته است. از این رو کودک می‌تواند با میکسر کوچولو خودش در منزل یا خارج از منزل بازی کند و حتی اگر دوست داشت آن را به حمام ببرد و با آب بشوید. کودک با این محصول تشویق به حرکت کردن شده و مهارت حرکتی بیشتری به دست خواهد آورد. همچنین با رویاپردازی با نقش‌ها و شغل‌ها آشنا شده و مهارت خیال‌پردازی در او تقویت می‌شود. این ماشین اسباب بازی به راحتی در هر کیفی جا شده و می‌تواند همراه همیشگی کودک باشد.

رده سنی
خردسال ، کودک
قابلیت شستشو
دارد
باتری
ندارد
جنس
پلاستیک
نوع بسته بندی
جعبه
کاربرد
ساده
مدل
میکسر
تعداد چرخ
4 عدد
ساخت
کشور ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...