میز آرایش پیانو بزرگ خارجی

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: 800*500*300 میلی‌متر
  • وزن: 1900 گرم
  • ابعاد بسته بندی: 90*450*710 میلی متر
  • وزن بسته‌بندی: 2550 گرم
محصولات مرتبط

دختران و كودكان از همان كودكي با ديدن آرايش بزرگترها علاقه‌مند به آرايش و ميز آرايش و وسايل مربوط به آن مي‌شوند و در بسياري از مواقع با استفاده از لوازم آرايش مادران و خواهران بزرگتر خود، خود را آرايش مي‌كنند كه گاهي باعث ايجاد دردسر براي خانواده مي‌شوند. به نظر مي‌رسد كه بهترين راه براي جلوگيري از اين اتفاقات تهيه يك اسباب‌بازي مي‌باشد كه بيشتر از ميز آرايش واقعي توجه كودكان را به خود جلب نمايد و باعث شود كه آنها ديگر به سراغ وسايل آرايش ديگران نروند. اسباب‌بازي ميزآرايش پيانودار علاوه براينكه يك ميز آرايش با تمامي امكانات يك ميز آرايش مي‌باشد ، داراي يك پيانو زيبا و يك آينه موزيكال است كه در زمان پخش آهنگ تصوير يك فرشته زيبا درآن به طورحيرت آوري به نمايش درمي‌آيد كه كودكان و بزرگ سالان را محو خود مي‌گرداند. پيانو كه در جلوي ميز آرايش قرار دارد داراي يك در مي‌باشد كه در زمانيكه از پيانو استفاده نمي‌گردد مي‌توان آن را بست. بسته بندي و شكل ظاهري به همراه امكانتات آن باعث گرديده تا يك اسباب‌بازي محبوب براي كادو دادن به دختران زيبارو و خندان باشد، كادويي كه به ندرت دست از بازي با آن برمي‌دارند. ابعاد اسباب‌بازي پس از نصب به ارتفاع 90 وعرض 50 وعمق 33 سانتيمتر مي‌باشد. وزن ميز آرايش بدون متعلقات 1550گرم ، صندلي آن 220گرم وسشوار 60گرم است. متعلقات آن شامل ميز كه پيانو و آينه كه بر روي آن نصب مي‌باشد ، سشوار باطري خور ، صندلي چهار پايه ، دو عدد رژ ، سه عدد لاك ، شانه ، 3عدد انگشتر ، گردن آويز مرواريد رنگي ، دو عدد دستبند مرواريد رنگي و دوعدد كش سر كه همگي اسباب بازي و از جنس پلاستيك بي ضرر براي كودكان هستند. منبع تغذيه سشوار يك باطري قلمي ، پيانو 3 باطري قلمي و آينه موزيكال 3 باطري قلمي است. اين اسباب‌بازي بسيار كم مصرف بوده و مدت‌ها باطري‌هاي آن قابل استفاده خواهد بود. اين اسباب‌بازي محصول يكي از معتبرترين شركت‌هاي اسباب‌بازي سازي در جهان است. اين اسباب‌بازي از با كيفيت‌ترين پلاستيك‌هاي بهداشتي مخصوص كودكان ساخته شده است و مي‌توانيد كودكان خود را با خيال راحت ساعت‌ها در كنار آنها تنها بگذاريد. اين محصول داراي تاييديه استاندارد اتحاديه اروپا و استاندارد ايران و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مي‌باشد.

ابعاد
800*500*300 میلی‌متر
وزن
1900 گرم
ابعاد بسته بندی
90*450*710 میلی متر
وزن بسته‌بندی
2550 گرم
سبک بازی
وسایل اتاق خواب , وسایل خاله‌بازی , لوازم آرایشی , وسایل موزیکال
قابلیت شستشو
ندارد
سایر توضیحات
این اسباب‌بازی به علت دارا بودن بخش الکترونیکی قابل شست‌و‌شو نمی‌باشد. طبیعتا قسمت‌هایی که فاقد بخش الکترونیک هستند قابل شست‌و‌شو هستند.
اقلام همراه
میز که پیانو و آینه که بر روی آن نصب میباشد
سشوار باطری خور
صندلی چهار پایه
دو عدد رژ
سه عدد لاک
شانه
3عدد انگشتر
گردن آویز مروارید رنگی
دو عدد دستبند مروارید رنگی
دوعدد کش سر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...