موبایل تام سخنگو

کد محصول: h220
از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
رنگ را انتخاب کنید.
کمی صبر کنید...
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • کیفیت: درجه یک
  • موزیکال: بله
  • چراغ دار: بله
محصولات مرتبط

گوشی تام سخن گو، محصولی برای سرگرمی و بازی و آموزش کودکان است، گوشی تام سخن گو، برای کودک شما موسیقی ها و آهنگ های زیبا و جذاب را پخش می نماید و علاوه بر آن قابلیت لمسی بودن را در دوازده مورد دارا است، گوشی کودک تام سخن گوی دارای تصاویر سه بعدی بوده و باعث می شود کودکان لذت بیشتری از آن ببرند، از مشخصات خاص این گوشی کودک  دارا بودن داستان های مختلف، مخصوص کودکان است، با گوشی تام سخن گوی کودک شما دارای گوشی همراه گشته و دیگه به موبایل و تبلت شما گیر نخواهد داد، اگر به دنبال خرید لوازم کودکان هستید، خرید گوشی تام سخن گو را به شما پیشنهاد می دهد.اگر شما هم از آن دسته والدینی هستید که حاضر نیستند موبایل یا تبلت خود را برای سرگرمی و بازی کودکان به آنها بدهند خرید گوشی برای کودکان و خردسالان بهترین راه حل این مشکل است از آنجا که گوشی ها بهترین گزینه برای جلوگیری از شیطنت کودکان هستند شما می‌توانید فرزند خود را با یک گوشی کودکانه با کیفیت بالا و ارزان قیمت در مسافرت, هواپیما, تفریح و … ساعت‌ها سرگرم نمایید.

گوشی لمسی کودکانه تام سخنگو یکی از اسباب بازی های مفید کودکان محسوب می‌گردد ; چرا که این گوشی نه تنها برای سرگرمی هست بلکه یک وسیله آموزشی هم برای کودک شما هست . این موبایل لمسی در حافظه خود آموزش زبان انگلیسی ,ضبط و تکرار کلمه , منو تفریحی مثل زنگ , سخنگوی خنده دار گربه , , غیره … دارد . همچنین این گوشی دارای امکان لمس گربه هست که با لمس قسمتهای مختلف گربه صداهای مختلف و خنده داری از خود در می آورد.

به دنبال گوشی ارزان برای کودک خود هستید؟ آیا فرزند شما همیشه گوشی شما را می گیرد و با آن بازی می‌نماید ؟ می خواهید از گریه های کودک خود برای درخواست موبایل رها شوید؟ آیا هر وقت کار مهمی با گوشی خود دارید موبایلتان دست کودکتان است و به شما نمی دهد؟ آیا از خراب کردن گوشی خود توسط کودکتان خسته شده اید؟

جنس بدنه
پلاستیک
کیفیت
درجه یک
موزیکال
بله
چراغ دار
بله
ابعاد بسته بندی
26 سانت طول 18 سانت عرض
ابعاد محصول
15 سانت طول 8 سانت عرض
یک عدد هندزفری
دارد
آموزش زبان انگلیسی
بله
اسباب بازی ای سرگرم کننده و آموزشی
بله
دارای تصویری سه بعدی
بله
۱۲ ویژگی لمسی
بله
پخش موسیقی های جذاب و لذت بخش
بله
آهنگ زنگ سرگرم کننده
بله
قابلیت ضبط صدا و پخش آن
بله
داستان های سرگرم کننده
بله
موسیقی ملایم و فوق العاده
بله
جنسیت
مونث/مذکر
نوع
سخت
رده سنی
۵ تا ۷ سال
دکمه ی on-off
بله
پخش موسیقی
دارد
ضبط و پخش صدا
دارد
مشخصات لمس
بله
نام انیمیشن و شخصیت
تام سخن گو
منبع تغزیه
باطری
تعداد مصرفی
سه عدد “AA”

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...