ماشین کودک آلفا رومئو برند بی بی ماک

کد محصول:
از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
1,181,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 77*40*50
  • جنسیت: مناسب برای دختر و پس...
  • ویژگی حرکتی: ساده
  • جنس کالا: پلاستیکی

انواع اسباب بازی های چرخ دار با طرح ماشین کودک یا موتور برای بازی و سرگرمی کودکان بسیار مناسب هستند. همچنین نشستن کودک بر روی چهار چرخ بچه گانه بی بی ماک یا موتور باعث افزایش خلاقیت و تمرکز در او می شود. کودک حس رانندگی را تجربه می کند و قوه تخیل او نیز تقویت می شود.

ویژگی های چهار چرخه کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو:

این چهار چرخ کودک از جنس پلاستیک پلی‌پروپیلن ساخته شده است و در برابر ضربه و شکستگی  مقاومت مناسبی دارد. این محصول دارای چهار عدد چرخ پلاستیکی است. دارای جای نشستن مناسب برای کودک است. جای پا و دو دسته در کناره ها نیز در چهار چرخ بچه گانه بی بی ماک برای راحتی کودک دارد. دسته های این وسیله قابل جا به جا شدن هستند و در هنگام نشستن می توانید آن را بالا بدهید و کودک بدون دسته یا با دسته با آن بازی کند.

چهار چرخ بچه گانه بی بی ماک دارای یک فرمان در جلوی کودک است. لازم به ذکر است کودک با فرمان این وسیله کنترلی بر روی حرکت چهار چرخ ندارد. کنترل اصلی این وسیله توسط یک اهرم بلند که در قسمت عقب آن قرار دارد انجام می شود. این ویژگی باعث حفظ امنیت کودک در هنگام بازی با آن می شود.

ابعاد
77*40*50
جنسیت
مناسب برای دختر و پسر
ویژگی حرکتی
ساده
جنس کالا
پلاستیکی
نحوه کنترل و فرمان
اهرم هدایت فرمان
نوع بسته بندی
جعبه ای
منبع تغذیه
فاقد منبه تغذیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...