ماشین کنترلی معلق زن شارژی

کد محصول: LHC014S
از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
784,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد جعبه: 20×19×11 س...
  • وزن: 200
  • مدل ماشین: معلق زن
  • تعداد قطعات: 4 عدد
محصولات مرتبط

این ماشین مجهز به تایر هایی میباشد که از بدنه جدا شده و هنگام رسیدن به مانع میتواند با معلق زندن و برگشتن کامل خود ، موقعیت خود را عوض کند تا براحتی از موانع پیشرو عبور کند.
ماشین کنترلی معلق زن شارژی Stunt Car که با کیفیتی مثال زدنی تولید شده است. ماشینی بسایز تیز و دارای شتاب بالا که چرخ های آن دو به دو با هم قابلیت چرخش 360 درجه دارند که این امر باعث می شود در همه نوع جاده توانایی حرکت داشته باشد و دست اندازی باعث جلوگیری از حرکت آن نمی شود، حتی زمانی که با دیوار خورد ماشین متوقف نمی شود و شروع به ملق زدن می کند. این ماشین حرکت 360 درجه در محوره افقی را دارد، همچنین ماشین دارای پشت و رو نمی باشد و از هر دو طرف آن می توان استفاده کرد.

در مجموع ماشینی بسیار سرگرم کننده برای کودکان و همچنین پدران می باشد. امکانات این ماشین داشتن باتری شارژی 3.7 ولت،  کنترل 2.4GHz است. با هر بار شارژ ماشین 12-18 دقیقه قابلیت بازی دارد، کنترل آن نیاز به دو باتری 1.5 ولت دارد که درون بسته بندی موجود نیست و باید تهیه گردد.


ابعاد جعبه
20×19×11 سانتی متر
وزن
200
مدل ماشین
معلق زن
تعداد قطعات
4 عدد
تعداد چرخ
4 عدد
کشور سازنده
چین
بسته بندی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...