ماشین بازی کامیون خودرو بر نیکو

کد محصول: 1102-31
از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد جعبه: 16×27.4×16...
  • بسته‌بندی: دارد
  • کاربرد ماشین: ساده
  • مدل: کامیون
محصولات مرتبط

این اسباب بازی بسیار زیبا ، شبیه سازی کاملی از یک شغل است و همانطور که میدانید رنگ ها تاثیر به سزایی در افکار و تخیل کودک دارد ، در ساخت این محصول زیب، ترکیبی کامل از انواع رنگ های جالب به کار رفته است که رنگ ها یکدیگر را خنثی میکنند . عملکرد قسمت بار کامیون به سوار و پیاده کردن ماشین مسابقه یا حتی دیگر ماشین های اسباب بازی کمک می‌کند و آن را برای کودک بسیار جذاب خواهد کرد .

به خاطر چرخ های بزرگ کامیون به راحتی روی هر سطحی حرکت می‌کند و در دست کودکی به راحتی جا شده و دردسری برای حمل آن نخواهد داشت . محصول فاقد هر گونه لبه تیز و خطرناک بوده و کاملا برای بازی کودکان مناسب است . در جعبه این محصول علاوه بر کامیون کفی یک ماشین مسابقه هم وجود دارد مانند کامیون کاملا از جنس پلیمر بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است . وجود دو ماشین اسباب بازی در یک محصول که ماشین قابلیت سوار شدن بر کامیون را دارد برای کودکان به ویژه پسران جذاب بوده و باعث شادی آن‌ها می‌شود . این دو محصول زیبا در جعبه ای ساده و شیک عرضه می‌شوند که قابلیت کادو دادن را دارد . 

ابعاد جعبه
16×27.4×16 سانتی متر
بسته‌بندی
دارد
کاربرد ماشین
ساده
مدل
کامیون
جنس بدنه
پلاستیکی
نمونه واقعی
دارد
تعداد چرخ
4 عدد
باتری
ندارد
ريموت كنترل
ندارد
اقلام همراه
ماشین کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...