ماشین بازی تراکتور یدک‌دار خرم

کد محصول: 1102-50
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
61,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • جنس: پلاستیک فشرده
  • نوع بسته بندی: سلفونی
  • ابعاد: ۱۶ * ۱۲ * ۴۴ سانتی م...
  • کاربرد ماشین: ساده، زنجیری
محصولات مرتبط

ماشین بازی طرح تراکتور یدک کش : یکی از اسباب بازی هایی که مورد پسند کودکان بخصوص پسران واقع شده است اسباب بازی های ماشین میباشد .

پسران بر خلاف دختران علاقه مند به بازی هایی هستند که به فعالیت بدنی بیشتری نیاز داشته باشد و همچنین دنیایی کودکانه و شبیه به واقعیت بسازد به همین دلیل بازی با اسباب بازی های ماشین برای آنها بسیار دوست داشتنی و هیجان انگیز است.

والدین هنگام خرید اسباب بازی برای کودکان خود علاوه بر دقت به جنسیت ، علاقه کودک به نوع اسباب بازی و همچنین میزان جنبه یادگیری برای کودکان در رده های سنی متفاوت را نیز مد نظر داشته باشند که موجب هیجان زدگی و خوشحالی کودک و یادگیری او شود همچنین این ماشین میتواند در قالب هدیه ای زیبا برای کودکان به علت بسته بندی و طراحی زیبای آن باشد .

این ماشین دارای طرحی زیبا و شبیه به نمونه اصلی که از جنس پلاستیک بسیار مرغوب ساخته شده است که فاقد مواد مضر شیمیایی که برای سلامتی کودک مشکلی ایجاد نخواهد کرد ، دارای کاربرد ساده و فاقد باتری میباشد لازم به ذکر است که این ماشین برای کودکان بالای سه سال مناسب میباشد.

جنس
پلاستیک فشرده
نوع بسته بندی
سلفونی
ابعاد
۱۶ * ۱۲ * ۴۴ سانتی متر
کاربرد ماشین
ساده، زنجیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...