تلفن موزیکال لاک پشتی

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • رنگ: سبز+آبی
  • جنس: پلاستیکی
  • وزن: 450گرم
  • بسته بندی: دارد
محصولات مرتبط

بچه ها از همان سنین پایین در پی تقلید و یادگیری از والدین خود هستند و  سعی می کنند هر آنچه را که می بینند تقلید کنند. از جمله وسایلی که در  منزل مورد استفاده پیاپی والدین قرار می گیرد تلفن و موبایل می باشد و  کودکان هم که این کارهای والدین خود را میبینند در پی تقلید از آنها بر می  ایند و همیشه دوست دارند با وسایلی مثل تلفن و موبایل والدین بازی کنند. به  طور کلی هر کدام از وسایل منزل که قسمت بیشتری از توجه والدین را به خود  جلب می کند (مثل موبایل، تلوزیون یا تلفن) برای کودکان جذاب تر هستند و  کودکان سعی می کنند که با آن وسایل سرگرم شوند و نحوه کار با آنها را یاد  بگیرند.

امروزه همه می دانیم که استفاده از موبایل و تلفن واقعی  برای بچه ها مناسب نیست و علاوه بر خطراتی که برای خود بچه ها دارد ممکن  است به آن وسایل صدمه بزنند و خسارت مالی بزرگی را روی دست شما بگذارند، پس  بهتر است برای کودکان خود همیشه اسباب بازی هایی که شبیه به وسایل خود و  وسایل داخل منزل هستند را تهیه کنید تا کودکان با آن وسایل سرگرم شوند و  کمتر سراغ وسایل اصلی منزل بروند.

امروزه تلفن های موزیکال موجود در بازار علاوه بر ارضای نیاز و حس  کنجکاوی کودکان، می توانند آموزشی نیز باشند و در عین سادگی نکات آموزشی  مختلفی را به کودکان یاد دهند. این محصول که به تلفن موزیکال طرح  لاکپشت(turtle phone toy) معروف است یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی های  موزیکال و پرفروش ترین محصول در بین تلفن های فروشگاه کودک پلاس می باشد.  تلفن موزیکال طرح لاکپشت ساخته شده از مواد باکیفیت و پلاستیک های مواد نو و  نشکن می باشد و به جرات می توان گفت که این تلفن با ضربه خودن های معمولی و  پرت کردن های پیاپی کودک تا حدود زیادی مقام است و نمی شکند.

از دیگر ویژگی های این تلفن موزیکال داشتن چراغ و لامپ های زیاد می باشد  که توجه بچه ها را حسابی به خود جلب کرده و باعث می شوند که بچه ها ساعات  زیادی را به بازی کردن و سرگرم شدن با آنها بگذرانند. ضمن اینکه این تلفن  اسباب بازی داری صداهای متنوع و زیادی است که از آن جمله میتوان به صداهای  حیوانات(Animal sounds)، موزیک های شاد(happy music)،  موزیک های شبیه به تلفن و موبایل، سوال و پرسش اعداد و محل قرار گیری  حیوانات و آموزش اعداد و تلفظ آنها به انگلیسی اشاره کرد. ضمن اینکه این  محصول موزیک های ریتمیک نیز دارد که باعث می شود کودکان با زدن یک دکمه  موزیک های یکی دو دقیقه ای بشنوند و با آن سرگرم شوند.

بطور کلی از مزیت های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- جنس بسیار با دوام و و نشکن محصول.
2- مواد بکارفته که مواد نو بوده و از لحاظ بهداشتی برای کودکان کاملا ایمن است.
3-  رنگ های بکار رفته در این محصول که از نوع رنگ های غیر شیمیایی بوده،  بطوری که اگر کودکان، این محصول را در دهان خود بگذارند خطری آنها را تهدید  نمی کند و برای سلامت کودکان خطری ندارند.
4- صدا و موزیک های جالب و معروف که علاوه بر تنوع بالا، دارای کیفیت خوبی نیز می باشند و گوش خراش نیستند.
5-  یکی از مزیت های خیلی خوب این تلفن اسباب بازی که در کمتر اسباب بازی  دیگری بکار گرفته شده است، قابلیت کم و زیاد کردن صدای آن است، بدان معنا  که شما می توانید با دکمه ای که برای این کار در نظر گرفته شده صدای این  محصول را در درجات مختلفی تنظیم کنید. این ویژگی بخصوص برای والدین بسیار  مناسب است، از آنجایی که والدین در زندگی امروزی حوصله کمتری دارند و از  تکرار پی در پی موزیک اسباب بازی ها خسته شده و ابراز نگرانی می کنند می  توانند با کم کردن صدای این محصول، آن را در اختیار کودکان قرار دهند و به  کارهای خود برسند.
6- شاید  بتوان گفت مهمترین مزیت این محصول داشتن صدای حیوانات است که در کنار تلفظ  اعداد و سوالاتی که این محصول می پرسد، جنبه آموزشی آن را تشکیل می دهند.  در این محصول بچه ها می توانند صدای حیواناتی چون گوسفند، ببر، اسب، گاو،  خروس و سگ را بشنوند و آنها را یاد بگیرند(حتما همه والدین می دانند که یکی  از اولین اموزش هایی که می توان به بچه ها داد آموزش صدای حیوانات است).
7-  از دیگر مزیت های این محصول می توان به دو رنگ بودن آن اشاره کرد که هم در  رنگ آبی و هم در رنگ سبز تولید شده است که هر دو، رنگ های بسیار شادی  هستند و در کنار دکمه حیوانات که رنگارنگ هستند جلوه بسیار زیبایی به محصول  می دهند، علاوه بر این ها می توان به شکل طراحی محصول نیز اشاره کرد که به  شکل لاکپشت طراحی شده است که زیبایی بصری خاصی به این محصول داده است.


رنگ
سبز+آبی
جنس
پلاستیکی
وزن
450گرم
بسته بندی
دارد
موزیکال
است
باتری
دارد
قابلیت شستشو
ندارد
قابلیت شارژ باتری
ندارد
نور و چراغ
دارد
رده سنی
بالای 1 سال
باتری مورد نیاز
باتری قلمیAA
اهداف بازی
افزایش هماهنگی بین چشم و دست، افزایش ای کیو و قدرت تمرکز و سرعت عمل
نوع رنگ آمیزی
رنگ های غیر شیمیایی و بی خطر
سایر توضیحات
-تقویت حرکات ظریف انگشتان و مفهوم تصور فضایی، آموزش رنگ ها، یادگیری اسم و شکل و صدای حیوانات
-افزایش قدرت تخیل،افزایش اعتماد بنفس، افزایش دقت و تمرکز
تعداد دکمه
21دکمه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...