فیگور مرغ عشق سبز برند موجو

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • وزن: 9 گرم
  • ابعاد: 8.5x2 سانتی متر
  • رده سنی: کودک، نوجوان، بزرگسا...
  • برند: Mojo

ابعاد این مدل از فیگورها بسیار کوچک است جنس بدنه از پلاستیک سخت می باشد.این فیگورها باعث شناخت گونه های مختلف از حیوانات می شوند برای کلکسیونر ها و کودکان بالای 3 سال مناسب است.کیفیت رنگ استفاده شده بسیار مرغوب و بدون سرب است با دست رنگ آمیزی شده است و قابل بازیافت است . به جزئیات در ساخت این مدل بسیار اهمیت داده شده است و با وجود ابعاد کوچک بیشترین شباهت را به نمونه واقعی دارد.این محصول مورد تایید اتحادیه اروپا نیز می باشدی

محصولات مرتبط

مرغ عشق(نام رایج در ایران), به لاتین Melopsittacus undulatus یا باجریگار(به انگلیسی: budgerigar) و نیز پاراکیت معمولی (به انگلیسی: common pet parakeet یا شناخته شده با نام shell parakeet) نیز با نام مستعار باجی(به انگلیسی: budgie) پرنده‌ای‌ست اهلی از نژاد طوطی. وطن اصلی این پرنده همچون بسیاری از طوطی سانان دیگر، سرزمین استرالیا است.


معرفی Mojo:

Mojo Fun برند انگلیسی معروف در بین تولید کنندگان فیگور های مینیاتوری حیوانات می باشد. محصولات این برند در کشور چین تولید می شود. کلمه Mojo به معنای واقعی کلمه "سحر و جادو درونی" است.

هدف موژو این است که این سحر و جادو در هر کس را بیدار کند تا کودک را که در همه ماست، آشکار کند. ایجاد مدل هایی که الهام بخش تخیل، ترویج نقش مثبت نقش و تحصیل هستند در حالی که در عین حال افزایش آگاهی از این دنیای زیبا که در آن زندگی می کنیم، این هدف نهایی آنهاست. ایمنی کودکان برای توسعه محصولات موژو بسیار مهم است. هر حیوانی در محدوده Mojo دقیقا مورد آزمایش قرار می گیرد و باید قبل از اینکه به بازار معرفی شود، باید تمام استانداردهای ایمنی در سطح جهانی را برآورده نماید.

استاندارد های اروپایی:

EN71 Part 1, 2, & 3, EN71 Part 9, DIN53160 (German standard), Cadmium & Non-Phthalate.

استانداردهای ایالات متحده:

ASTM F963-11, CPSIA, Lead in surface coatings, Lead in substrate, Non-Phthalate, US Public Law 110-314, Assembly Bill of California AB1108 & Cal Prop 65.

استاندارد چین:

CCC


وزن
9 گرم
ابعاد
8.5x2 سانتی متر
رده سنی
کودک، نوجوان، بزرگسال
برند
Mojo
جنس
پلاستیک سخت
قابلیت حرکت
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...