عروسک فیگور سونیک شخصیت متال سونیک (سونیک ربات)

کد محصول: LX4380

sonic figure metal sonic

از {{model.count}} رای
دسته: شخصیت
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
192,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد فیگور: طول 8 عرض 6 ارتفاع 12 سانتی متر
  • ابعاد جعبه: طول 13 عرض 6 ارتفاع 18 سانتی متر
  • قابلیت حرکت: ندارد
  • جنس: پلاستیک فشرده PVC
محصولات مرتبط

سونیک

سونیک خارپشت (به انگلیسی: Sonic the Hedgehog) نام قهرمان اصلی در مجموعه بازی‌های ویدئویی سونیک خارپشت از شرکت سگا، و همچنین تعداد زیادی مشتقات کمیک، کارتون پویانمایی‌شده و انیمه‌های اووی‌ای است.

این مجموعه بازی در سبک سکوبازی است و باید در کمترین زمان ممکن تمام دشمنان را از بین برد و مرحله را به اتمام رساند. او در منطقه گرین هیل زندگی می‌کند. سونیک یک خارپشت آبی رنگ است؛ ولی نه یک خارپشت معمولی، بلکه سریع‌ترین خارپشت جهان است.

یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های سونیک سرعت آن است. تقریباً هیچ موجودی نمی‌تواند سریع‌تر از آن حرکت کند. هنگامی که او هفت الماس آشوب را به دست می‌آورد، دیگر چیزی جلودار او نیست.

با انتشار اولین عنوان در سال ۱۹۹۱، سونیک به عنوان نماد شانس‌بیار شرکت سگا چنان اوج گرفت که حتی مدتی قهرمان افسانه‌ای بازی‌های ویدئویی نینتندو، ماریو را هم پشت سر گذاشت. از آن زمان به بعد سونیک به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی تبدیل شد و مجموعه دارای فروشی بیش از ۸۰ میلیون نسخه می‌باشد.

طراحی شخصیت

طراحی‌ های شخصیت سونیک پایدار نبوده و به مرور زمان دست خوش تغییرات شده است. اوشیما می‌گوید که سر سونیک را با الهام از فلیکس، شخصیت اصلی کارتون گربه ملوس طراحی کرده و بدن آن را با نگاهی به میکی ماوس ساخته است.

چکمه‌های سونیک نیز تقلیدی از چکمه‌های مایکل جکسون هستند و رنگ قرمز شنل او نیز به قرمزی لباس بابانوئل مربوط است.

اولین حضور سونیک در بازی رَد موبیل بود که در آن نقش یک وسیلهٔ تزئینی آویزان بر روی آینهٔ خودرو را داشت. اما اولین بازی اختصاصی او سونیک خارپشت، محصول سال ۱۹۹۱ بود که در آن دکتر روبوتنیک نقش ضد قهرمان را بازی می‌کرد. در سال ۱۹۹۲ با انتشار بازی سونیک خارپشت ۲، دوست روباه سونیک یعنی تیلز نیز به او پیوست.

سونیک سی‌دی نیز در سال ۱۹۹۳ انتشار یافت و شخصیت‌های امی رز و متال سونیک معرفی شد. در سونیک ۳ و دنبالهٔ آن سونیک و ناکلز شاهد نبرد سونیک و تیلز و دکتر روبوتنیک بودیم که در آخر ناکلز هم بخاطر فریب خوردگی با سونیک درگیر شد.

سونیک ۴ (۲۰۱۰–۲۰۱۲) از جایی ادامه می‌یابد که داستان سونیک ۳ متوقف شد و سونیک را به تنها شخصیت قابل بازی تبدیل می‌کند و در قسمت‌های اپیزودیک منتشر می‌شود. قسمت دوم همین بازی تیلز را به عنوان دستیار و متال سونیک را به عنوان دشمن قرار می‌دهد.

این مجموعه شامل 5 کارکتر معروف سونیک میباشد که مجموعه توی فورت ( قلعه اسباب بازی ) برای شما فراهم کرده است.

ابعاد فیگور
طول 8
عرض 6
ارتفاع 12
سانتی متر
ابعاد جعبه
طول 13
عرض 6
ارتفاع 18
سانتی متر
قابلیت حرکت
ندارد
جنس
پلاستیک فشرده PVC
قابلیت پخش صدا
ندارد
قابلیت شیر خوردن
ندارد
نوع سختی جنس
سفت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...