عروسک خرس RUSS رنگ قرمز

کد محصول: 1800-66
از {{model.count}} رای
دسته: عروسک
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 3*8*16سانتی متر
  • جنس: پولیشی-نانو
  • رنگ: قرمز
  • رده سنی: بزرگسال خردسال نوجوان نوزاد
محصولات مرتبط

 عروسک خرس Russ یکی از انواع عروسک خرس قرمز ولنتاین می باشد. این عروسک علاوه بر خرس بودن که نمادی از ولنتاین است، دارای رنگ قرمز نیز می باشد. ابعاد عروسک خرس ولنتاین قرمز 30 سانتی متر و به حالت نشسته است.

پارچه پولیشی و ضد حساسیت آن دارای نرمی و لطافت دلپذیری می باشد. بنابراین عروسک خرس زیبا می تواند یک نماد از آغوش یار باشد. همچنین حالت نشسته این خرس بسیار آن را مناسب استفاده در دکور می نماید. با خرید این عروسک علاوه بر شاد نمودن عزیزان خود می توانید یک نماد از عشق و محبت خود را در گوشه منزل به عنوان دکور نگه دارید.

با توجه به نانو بودن پارچه این عروسک می توان از آن بدون نگرانی از حساسیت زایی برای کودکان استفاده نمود. از این رو این عروسک می تواند برای رنج های سنی گوناگون استفاده شود. از عروسک خرس قرمز می توان در سیسمونی نوزادان، یا برای بغل کردن و بازی بچه ها و همچنین به عنوان هدیه برای بزرگسالان استفاده نمود.

عروسک خرس راس به ویژه مناسب روز ولنتاین نیز می باشد. شما می توانید این عروسک خرس بزرگ را به عزیزان خود در روز عشق هدیه دهید. با این کار شما عشق و علاقه خود را با نماد قرمز و همچنین آغوش گرم خود را با نماد خرس نرم و لطیف هدیه می دهید.


ابعاد
3*8*16سانتی متر
جنس
پولیشی-نانو
رنگ
قرمز
رده سنی
بزرگسال
خردسال
نوجوان
نوزاد
جنس پارچه
نرم و لطیف
ضدحساسیت
عدم حساسیت زایی
آویز
ندارد
خصوصیات فیزیکی
پا
چشم
دست
گوش
لب
قابلیت شستشو
دارد
دیگر ویژگی ها
مناسب بغل کردن
مناسب هدیه دادن
مناسب ولنتاین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...