شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین سه مدل اینتکس (intex) کد 59586

کد محصول: 595865

Intex 59586 Kiddie Floats

از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
289,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
رنگ را انتخاب کنید.
کمی صبر کنید...
  • طول: 74 سانتی‌متر
  • عرض: 58 سانتی‌متر
  • تحمل وزن: 20 کیلوگرم
  • مناسب برای: 1 الی 2 سال
محصولات مرتبط

تیوپ بادی شورتی ، محصولی بسیار زیبا و کارامد از نمایندگی اینتکس برای انواع سلیقه ها مناسب برای استفاده کودکان در استخرها و دریاچه های کم عمق جهت آموزش شنا به آن ها و تفریحات آبی میباشد . این تیوپ ها بدلیل شورتی بودن از امنیت بالاتری نسبت به سایر شناورها برخوردار هستند . طراحی و رنگ های به کار برده شده برای  ساخت این محصول باعث علاقه مند تر شدن کودکان به تفریح سالم شنا شده است .

روش باد و خالی کردن : شما می توانید از یک پمپ باد دستی متوسط یا کوچک برای پر کردن تیوپ بادی کودک استفاده کنید . این کار به سادگی قابل انجام بوده و نیاز است که دریچه باد روی بدنه را باز کرده و نازل پمپ را به داخل آن فرو برده تا به این ترتیب بتوانید باد کردن را شروع کنید . این کار را ادامه داده تا محصول به فرم مورد نظر شما تغییر یابد . اکنون کودک شما می تواند با استفاده از این کالا مشغول بازی کردن شده و لذت ببرد . برای خالی کردن باد لازم است که دریچه روی بدنه را باز کرده تا به این ترتیب امکان خروج هوای داخل تیوپ بادی فراهم شود .

طول
74 سانتی‌متر
عرض
58 سانتی‌متر
تحمل وزن
20 کیلوگرم
مناسب برای
1 الی 2 سال
جنس
PVC
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...