سه چرخه طرح دبل شایان

کد محصول: 9510-53
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • انتخاب رنگ:: چند رنگ سفید صدفی قرمز بنفش آبی نارنجی زرد صورتی
  • ابعاد: 58 × 35 ‌×...
  • وزن: 6.9 کیلوگرم
  • تعداد چرخ: سه چرخ
محصولات مرتبط

سه چرخه  بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی شده و دارای طراحی ارگونومیک برای حفظ سلامت جسمی کودک می باشد. همچنین در ساخت سه چرخه  از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده گردیده و همین ویژگی باعث شده که هم کیفیت محصول ارتقا یابد و هم طول عمر آن افزایش یابد. تیم کنترل کیفیت با کنترل و آزمایشهای متداوم بر روی قطعات و مواد اولیه سطح کیفی سه چرخه ها را در سطح بالا به صورت ثابت نگه داشته است.

از جمله ویژیگی های سه چرخه  شامل :خلاص کن چرخ جلو این امکان را برای والدین فراهم میسازد در مواقعی که میخواهند سه چرخه را خودشان کنترل کنند و یا وقتی که کودک از پدال زدن خسته میشود با استفاده از این قابلیت میتوانند پدال را خلاص کرده و آن را تبدیل به جای پا کنند و با آسودگی خاطر از میله هدایت کننده استفاد کنندقابلیت تنظیم صندلی: سه چرخه دابل داک مناسب برای رده سنی 3 تا 7 سال می باشد. پر واضح است که در طول این 4 سال قد فرزند شما افزایش می یابد. طراحان با گذاشتن قابلیت تنظیم صندلی این مشکل را حل نموده اند پس شما می توانید با افزایش قد فرزندتان صندلی سه چرخه را تنظیم کنید .ترمز دستی: در استفاده از سه چرخه ها این نگرانی همواره وجود داشته که کودک چگونه می تواند کنترل سرعت را در دست داشته باشد اما ترمز دستی سه چرخه دابل داک این مشکل را حل کرده و باعث ایمنی و اطمینان خاطر والدین شده است.بدنه فلزی: بدنه فلزی سه چرخه دابل داک سبب استحکام بیشتر، افزایش طول عمر، کیفیت بالاتر و ارتقاء ایمنی شده است.کمربند ایمنی: کمربند ایمنی در سه چرخه دابل داک امنیت فرزند شما را تضمین کرده است.دسته هدایت کننده: این میله هدایت کننده که با استفاده از پین قابلیت وصل و یا جدا شدن را دارد باعث شده هر زمان که بخواهید قادر باشید کنترل سه چرخه را خود در دست داشته باشید.تشتک عقب: مطمئنا اکثر والدین با اصرار کودکان برای بردن اسباب بازی هایشان موقع بیرون رفتن مواجه شده اند. سه چرخه  با داشتن این تشتک این امکان را فراهم ساخته تا بتوانید به راحتی اسباب بازی یا وسایل کودک را به همراه داشته باشند. همچنین می توانید کیسه های خرید خود را در آن جای دهید.کیف جلو: کیف جلو سه چرخه  با داشتن در جای مناسبی برای قرار دادن موبایل و یا کیف پول والدین می باشد و جنس برزنتی آن باعث شده که آب به راحتی به داخل آن نفوذ پیدا نکند.جنس PVC چرخها و داشتن روکش مانع از ساییدگی و یا ترکیدن چرخها شده است . همچنین یه خاطر داشتن بوش هایی از جنس ABS داخل چرخ ها اصطکاک بوش به لوله کم شده و باعث روان شدن و راحت پدال زدن کودکتان می شود.سایبان: حتما تا به حال درباره مضرات اشعه نور خورشید بر روی کودکان شنیده اید. وجود سایبان با قابلیت وصل و جدا شدن این امکان را فراهم ساخته که حتی در روزهای آفتابی کودک شما بتواند از بازی کردن در فضای آزاد لذت ببرید و یا بدون نگرانی از نور خورشید کودکتان را همراه خودتان به خرید ببرید و هر زمان که نیازی به سایبان نداشتید به راحتی آن را جدا کنید. از قابلیت دیگر آن امکان تغییر جهت آن است که میتوانید با توجه به زاویه تابش آن را تغییر دهید.

انتخاب رنگ:
چند رنگ
سفید صدفی
قرمز
بنفش
آبی
نارنجی
زرد
صورتی
ابعاد
58 × 35 ‌× 41 سانتی‌متر
وزن
6.9 کیلوگرم
تعداد چرخ
سه چرخ
نوع چرخ‌ها
پلاستیکی
اهرم هدایت فرمان
دارد
کمک فنر
ندارد
محافظ صندلی
ندارد
جاپایی قابل جداشدن
ندارد
محل قرارگیری پدال
چرخ جلو
سیستم موزیکال
ندارد
سایبان
ندارد
سبد
دارد
محل قرارگیری سبد
جلوی فرمان , پشت صندلی
چراغ
ندارد
سایر توضیحات
- سه‌چرخه کودک
- دارای بدنه فلزی محکم و ایمن
- دارای نشیمن‌گاه پلاستیکی
- دارای قفل برای چرخ‌های عقب، جهت ممانعت از حرکت سه‌چرخه
- دارای کمربند ایمنی
- مناسب برای کودکان 2 تا 7 سال
کد
9510-53

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...