سه چرخه کارن برند دلیجان

کد محصول:

Karen

از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
1,751,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: طول ۱۰۲ عرض ۴۸ ارتفا...
  • کمک فنر: دارد
  • مدل چرخ ها: چرخ های اسپیس و نرم
  • صندلی: مبله

این محصول توسط شرکت  تولید شده و یک محصول کاملا ایرانی و با کیفیت می باشد که دارای یک سال ضمانت و ۳۶ ماه خدمات پس از فروش است.

سه چرخه کارن قابلیت استفاده برای رده ی سنی کودکان ۳ تا ۵ سال را دارد و در سه رنگ قرمز، فیروزه ای و صورتی در حال حاضر طراحی و تولید می شود.

از ویژگی های این سه چرخه می توان به یک تشکچه نرم در قسمت صندلی نشمین و کمربند ایمنی ۵ نقطه ای برای محافظت از کودک اشاره کرد.

قسمت نشمین این سه چرخه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و در قسمت بالای آنT یک سایبان جهت عدم تابش نور خورشید و ریزش باران تعبیه شده است.

چرخ های سه چرخه کارن دارای اسپیس (کیفیت مواد پلاستیکی) با کیفیت و نرم هست، اعلاوه بر آن یک کمک فنر برای بهبود راحتی کودک در قسمت زیرین سه چرخه قرار داده شده است.

نشیمن کودک حدود ۱۰ سانتی متر میتواند به سمت جلو (رکاب) حرکت کند، تا در مواردی که قد کودک به اندازه ی کافی رشد نکرده است، برای هدایت سه چرخه به مشکل برخورد نکند.

برای آن دسته از کودکانی که نمیتوانند رکاب بزنند، دسته ی هدایتگر در عقب سه چرخه کارن طراحی شده است، که والدین به راحتی توسط آن دسته میتوانند سه چرخه را هدایت و حرکت دهند.

برای قرار دادن لوازم کودک و والدین، یک سبد در جلو و یک سبد در عقب سه چرخه طراحی شده است.

ابعاد
طول ۱۰۲ عرض ۴۸ ارتفاع ۹۷
کمک فنر
دارد
مدل چرخ ها
چرخ های اسپیس و نرم
صندلی
مبله
تشتک
عقب
سبد
جلو
جا پایی
دارد
چرخش صندلی
۳۶۰ درجه
دسته هدایت کننده والدین
دارد
رده سنی
۳ تا ۵ سال
وزن
7.8 kg

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...