روروک یوفو برند دلیجان

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: ارتفاع ۵۳ سانتی‌متر عرض ۶۴ سانتی‌متر عمق ۷۴ سانتی متر
  • وزن: ۴ کیلوگرم
  • رنگ: آبی قرمز بنفش صورتی سبز
  • رده سنی: مناسب برای کودکان از...

کودکان از سن 6 ماهگی نسبت به محیط اطرافشان کنجکاو تر میشوند.برای همین موضوع کودکان نیاز به وسیله ای دارند تا بتوانند کنتجکاوی خود را بروز دهند. روروک یوفو برند دلیجان محصولی سبک است که باعث راحتی کودک در حرکتش میشود. همچنین در این محصول بدنه و ستون های پلاستیکی استفاده شده است.

در این سری از روروک از بدنه و ستون فلزی بهره گرفته شده است. در ساخت این محصول از بهترین متریال موجود بهره گرفته شده که در انواع رنگبندی در بدنه و پارچه نیز عرضه می شود .

چرخ ها در این محصول به راحتی در محل خود قرار می گیرد و در صورت بروز مشکل نیز به آسانی تعویض می گردد . این روروک نیز موزیکال می باشد که به حس شنیداری کودک کمک بسیاری می کند .

محصولی که می بینیم روروک مدل یوفو  از برند دلیجان است این روروک با وزنی برابر 4کیلوگرم،ابعادی برابر 74×53×64 سانتی متر را در حالت باز به خود اختصاص داده است.بدنه پلاستیکی و پایه های آلومینیومی این روروئک ، وزن روروک را به طرز قابل توجهی کاهش داده است.قسمت نشیمن‌گاه این کار از پارچه ساده و طرحداری دوخته شده و فضایی راحت را برای نشستن کودک فراهم کرده است.این روروک قابلیت تنظیم ارتفاع در سه حالت متفاوت را داشته و در نهایت برای حمل راحت تر جمع می شود.این روروک مجهز به کنسول بازی موزیکال و چراغ دار است که به خوبی کودک را سرگرم می کند.این مدل روروک با ظرفیت تحمل وزن 20کیلوگرم،از 6ماهگی کودک قابل استفاده است


ابعاد
ارتفاع
۵۳ سانتی‌متر
عرض
۶۴ سانتی‌متر
عمق
۷۴ سانتی متر
وزن
۴ کیلوگرم
رنگ
آبی
قرمز
بنفش
صورتی
سبز
رده سنی
مناسب برای کودکان از 7 ماهگی تا 2 سالگی
قابلیت سوار شدن
دارد
نیاز به مونتاژ
دارد
سایر توضیحات
– مقاوم، سبک و موزیکال
– دارای نشیمن‌گاه پارچه‌ای
قابلیت تاشوندگی
دارد
قابلیت تبدیل به واکر
ندارد
تشک
از جنس پلی استر و قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...