راکت بدمینتون کاوردار اعلا مدل haotian

کد محصول: 8012-1
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • جنس گریپ: لاستیک
  • اندازه سر: کوچک 480 - 490 سانتی...
  • طول: 68 سانتی متر
  • کاور: دارد
محصولات مرتبط

«راکت بدمینتون  برای تفریح ولذت بردن از بدمینتون گزینه مناسبی خواهد بود. این ورزش در ابتدای امر به‌سرعت مورد توجه سایرین قرار می‌گیرد و تبدیل به بازی طبقه‌ی مرفه جامعه‌ی انگلستان شد؛ آن‌ها بازی جدید را به دلیل محل زندگی دوک، بدمینتون نامیدند. در سال 1877 برای اولین بار قوانین رسمی برای بازی تدوین شد و از سال 1901 زمین فعلی بدمینتون به‌شکل مستطیل به‌کار گرفته شد. شرایط لازم برای انجام بازی بدمینتون حضور دو بازیکن در مقابل هم است. یک تور هم زمین بازی را به دو قسمت تقسیم می‌کند. هر کسی که به انجام این بازی علاقه داشته باشد می‌تواند ‌با یک راکت و توپ مخصوصی که برای این بازی طراحی شده است‌ کارش را آغاز کند. ضربات‌ محکمی که در بازی بدمینتون به توپ زده می‌شوند می‌توانند آن را با سرعت 300 کیلومتر در ساعت به حرکت دربیاورند. پس برای انجام یک بازی سطح بالا و خوب به یک راکت حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. راکت‌های بدمینتون استاندارد بین 80 تا 100 گرم وزن دارند که از قسمت‌های مختلفی شامل دسته، میله و صفحه‌ی راکت تشکیل شده‌اند. افرادی که ورزش بدمینتون را به‌صورت تفریحی و مقدماتی انجام می‌دهند می‌توانند «راکت بدمینتون  را برای بازی انتخاب کنند.

راکت بدمینتون Haotian که این مدل ست دو راکته بدمینتون می باشد و برای دوستانی که قصد شروع این ورزش رو دارند و با توجه به مبتدی بودنشون و اینکه در همون ابتدا احتیاج به راکت حرفه ای ندارند پیشنهاد خیلی خوب ، کارآمد و به صرفه ای میتونه باشه .

تک رنگ آبی هست و برای بازی و سرگرمی برای اوقات فراغت و در طبیعت انتخاب خیلی خوبیه

داشتن کاور زیپدار هم حمل راکت ها رو آسونتر میکنه .

جنس گریپ
لاستیک
اندازه سر
کوچک 480 - 490 سانتی متر مربع
طول
68 سانتی متر
کاور
دارد
تراز
320 میلی‌متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...