تاب شورتی سقفی کودک رامین

کد محصول: 7010-10
از {{model.count}} رای
دسته: تاب
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
192,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • جنس: پارچه ی نرم و مقاوم...
  • وزن: 4 کیلوگرم
  • کشور: ایران
  • سایر مشخصات: دارای یک قلاب فلزی م... دارای دو بند بلند بر... استفاده از پارچه ی ن... تابقابل اتصال به گیر... تحمل وزن کودک تا ۱۱... قابل شستشو با آب سرد...

تاب علاوه بر سرگرم کردن و شاد نمودن کودک، باعث افزایش بهره هوشی او می گردد. تاب شورتی رامین اسپرت مناسب گروه سنی ۶ ماه تا ۳ سال میباشد.تهیه شده از بهترین مواد اولیه، شیک و بادوام پر تحرک و با نشاط برای کودکان نوپا تاب شورتی رامین را می توان از سقف اطاق یا چهارچوب درب یا میله بارفیکس آویزان کرد . هنگام پیک نیک به راحتی میتوانید آن را حمل کنید و از شاخه درختان آویزان کرد.تاب به صورتی نصب شود که کودک با زدن پا بر زمین جهش نماید تا موجب نشاط و تقویت پاها شود.در ضمن به هر سمت که مایل باشد خواهدایستاد.
مورد استفاده دیگر تاب رامین نگهداری و حمل کودک بر پشت والدین می باشد، برای این منظور از کمربندهای پارچه ای دوخته شده بر روی تاب همانند کوله پشتی استفاده نمائید.
طریقه نصب تاب شورتی رامین بر روی میله بارفیکس قلابدار:
ابتدا دو سر میله بارفیکس را به اندازه مساوی باز نموده تا لاستیک دو سر میله به محل نصب (چهارچوب) سایز گردد. میله می بایست افقی و کاملا صاف در محل قرار گیرد. سپس به آچار مناسب میله بارفیکس را بچرخانید تا کاملا محکم گردد. برای اطمینان بیشتر قبل از نصب تاب، خودتان بطور آزمایشی از میله آویزان شده تا از ایمنی آن اطمینان حاصل فرمایید سپس قلاب تاب را درون قلاب میله بارفیکس قرار دهید

جنس
پارچه ی نرم و مقاوم با گیره ی فلزی مستحکم
وزن
4 کیلوگرم
کشور
ایران
سایر مشخصات
دارای یک قلاب فلزی مستحکم
دارای دو بند بلند برزنتی محکم
استفاده از پارچه ی نرم و مقاوم به همراه لایه ی نرم محافظتی
تابقابل اتصال به گیره های سقفی، درب اتاق، میله بارفیکس و درخت
تحمل وزن کودک تا ۱۱ کیلو گرم
قابل شستشو با آب سرد و پودر
رده سنی
مناسب برای سنین ۹ تا ۲۴ ماهگی (تا دو سالگی)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...