بیسیم بن تن وکیوم

کد محصول: 55-2
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • وزن: 400 گرم
  • اسباب بازی بی سیم BEN 10 مدل 178/7 باطری خور: دارد
  • دارای برد مفید 100 متر: دارد
  • دارای باطری 9 ولت: دارد
محصولات مرتبط

از جمله سرگرمی های مورد علاقه پسربچه ها بازی با بیسیم های اسباب بازی است. شما نیز می توانید با فرزند خود در این بازی مفرح همراه شده و لحضات شادی را برای او بیافرینید. هر یک از این بیسیمهای دوتایی تنها با یک باطری 9 ولت کار میکند و در صورت باز بودن محیط و نبود پارازیت وسایل الکترونیکی تا شعاع 150 متر را پوشش می دهداگر فرزند پسری در سنین کودکی و اوایل نوجوانی دارید و یا حتی در بین دوستان و آشنایان پسران این سنی را دیده باشید، میدانید که تب تند Ben10 همشان را گرفته و روز و شب این بچه ها در دنیای این شخصیت محبوب همراه با فیلم های کارتونی، اسباب بازیهای گوناگون، بازیهای کامپیوتری، لباسها و حتی فیگورهای مختلف می گذرد.

 اگر فرزند پسری در سنین کودکی و اوایل نوجوانی دارید و یا حتی در بین دوستان و آشنایان پسران این سنی را دیده باشید، میدانید که تب تند Ben10 همشان را گرفته و روز و شب این بچه ها در دنیای این شخصیت محبوب همراه با فیلم های کارتونی، اسباب بازیهای گوناگون، بازیهای کامپیوتری، لباسها و حتی فیگورهای مختلف می گذرد. 

Ben10 پسری است که در اولین روز تعطیلات تابستان بر اثر فرود ساعتی شگفت انگیز زندگی اش متحول  می شود. در ساعت او DNA موجودات فضایی که هر کدام  برای خود توانایی هایی دارند تعبیه شده و او با فشردن دکمه های ساعت می تواند به شکل آن موجودات عظیم الجثه و توانمند در آید. در سفری بن تن به همراه پر بزرگ و ختر عمویش که آنها نیز از شخصیتهای اصلی فیلم هستند اتفاقات هیجان انگیزی رخ می دهد که حتی بزرگسالان را نیز جذب خود می کند

وزن
400 گرم
اسباب بازی بی سیم BEN 10 مدل 178/7 باطری خور
دارد
دارای برد مفید 100 متر
دارد
دارای باطری 9 ولت
دارد
دارای دگمه و آنتن بی سیم
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...