بازی فکری میمون باهوش

کد محصول: 138005
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
199,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 20 × 34.5 ×...
  • سبک بازی: فکری
  • رده سنی: +4
  • جنسیت: دخترانه ، پسرانه
محصولات مرتبط

آموزش کودک شما در زمینه های آشنایی با مشاغل ، خانه حیوانات ، تشابه اشکال ، شناخت رنگ ها ، اعداد و شمارش ، شناخت مفاهیم و... بازی فکری میمون باهوش برای نشان دادن ارتباط بین موارد مختلف از شیوه‌ای بسیار جالب و ابتکاری استفاده می‌کند . ابتدا یکی از کارت‌ها را همان طور که پشت جلد نشان داده شده روی صفحه قرار می‌دهیم ، سپس میمون را در یک طرف می‌گذاریم ؛ صفحه به گونه‌ای طراحی شده است که اگر میمون را بچرخانیم و اشاره‌ی آن را به سمت یکی از تصاویر بگیریم ، با جابجایی میمون و قرار دادن آن در جای مقابل ، خود میمون تصویر مرتبط با آن تصویر را به ما نشان می‌دهد . کودک از طریق این بازی ارتباط بین موارد مختلف و همچنن مفهوم عدد را می‌آموزد . کودکان از 4 سالگی می‌توانند با این وسیله بازی کنند و از بازی با آن لذت ببرند .

میمون باهوش : دارای 4 کارت 2 رو ، 96 تصویر آموزشی آموزش در زمینه های مشاغل ، رنگ ها ، شکل ها ، خانه حیوانات ، مفاهیم و رابطه اشکال مناسب رده سنی 4 سال به بالا  یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده و آموزشی ساخت ایران مهارت ها : اعتماد به نفس برانگیختن حواس تقویت حافظه دقت و تمرکز اهداف بازی فکری میمون باهوش : هدف از تولید بازی فکری میمون باهوش ، آموزش کودک شما در زمینه های آشنایی با مشاغل ، خانه حیوانات ، تشابه اشکال ، شناخت رنگ ها ، اعداد و شمارش ، شناخت مفاهیم ، چی با چی می باشد ، بر روی این کارت ها تعداد 96 تصویر آموزشی قرار گرفته است .

ابعاد
20 × 34.5 × 5 سانتی متر
سبک بازی
فکری
رده سنی
+4
جنسیت
دخترانه ، پسرانه
تعداد بازیکنان
تک نفره
جنس
پلاستیک و مقوا
بسته بندی
جعبه ای
خطر بلعیدن
دارد
راهنما
دارد
مدت بازی
کمتر از یک ساعت
محتویات بسته
دارای 4 کارت 2 رو ، 96 تصویر آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...