بازی فکری ردپا

کد محصول: 4103902
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
304,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 27*6*27سانتی متر
  • وزن: ۵۳۶ گرم
  • سبک بازی: بازی فکری بازی کارتی
  • رده سنی: بزرگسال نوجوان
محصولات مرتبط

ردپا یک بازی حافظه و سرعت‌عمل است که حال و هوایی هیجان‌انگیز و ترسناک دارد. گروهی همکلاسی در یک جنگل اردو برپا کرده‌اند که با شنیدن صداهای ترسناکی پا به فرار می‌گذارند. حالا بچه‌ها در جنگل سرگردان هستند و باید راه خروج و بقیه‌ی همکلاسی‌هایشان را پیدا کنند.  

*نحوه بازی:

بازیکنان ابتدا باید از بین زمینه‌ی آسان (16 خانه) و دشوار (36 خانه) یکی را انتخاب کنند. وسایل نجات و کارت‌های مربوط به زمینه و کارت‌های راهنمای بازی کنار زمینه قرار می‌گیرند. کارت نفر اول به بازیکن اول داده می‌شود و ساعت شنی و مهره‌ی شروع در اختیار بازیکن سمت چپی قرار می‌گیرد. کارت‌های زمینه بر زده می‌شوند و به هر بازیکن یک کارت داده می‌شود. هر بازیکن راهنمای بازیکن سمت راستی خود است و کارت خروج او را در دست دارد و طبق کارت او را برای پیدا کردن مسیر خروج راهنمایی میکند‌. با وارونه کردن ساعت شنی، هر بازیکن باید با توجه به نقطه‌ی شروع، مسیر بعدی را از بین جهت‌های ممکن حدس بزند. اگر حدس او با توجه به کارتی که در اختیار راهنماست درست باشد، با تایید راهنما مهره‌اش به جلو می‌رود. اگر بازیکن جهت غلطی را حدس زده باشد، مهره‌اش به خانه‌ی ابتدایی برمی‌گردد و باید با تکیه به حافظه دوباره مسیر را حدس بزند. اگر بازیکن با خانه‌ای مواجه شود که در آن تله وجود دارد، باید به ابتدای مسیر بازگردد و وسیله‌ی مورد نیاز را بردارد و یا دستورالعمل گفته شده را انجام دهد. با تمام شدن زمان ساعت شنی،‌ نوبت هر بازیکن به پایان می‌رسد و بازیکن باید تا رسیدن نوبتش مسیر صحیح را به خاطر بسپارد.

ابعاد
27*6*27سانتی متر
وزن
۵۳۶ گرم
سبک بازی
بازی فکری
بازی کارتی
رده سنی
بزرگسال
نوجوان
تعداد بازیکنان
دو نفر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...