بازی فکری ده برچین

کد محصول: 101045
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: طول:20cm عرض:20cm ارتفاع:20cm
  • سبک بازی: بازی کارتی بازی معمایی بازی فکری بازی حافظه بازی آموزشی
  • رده سنی: کودک نوجوان بزرگسال
  • تعداد بازیکن: چهار نفر
محصولات مرتبط

۱۰ برچین یک بازی گروهی شاد و پر هیجان است که در آن کودکان به طور غیر مستقیم جمع ذهنی را فرا می گیرند. این بازی شامل ۱۳۲ پولک مقوایی است که در ابتدای بازی همه را به طوری که پشت آنها (تصویر آبزیان مختلف با زمینه ی آبی کمرنگ) دیده شود، در وسط می چینیم. بازیکنان به نوبت پولک‌ها را رو می‌کنند؛ روی این پولک‌ها اعداد  ۱ تا ۹ نوشته شده است و هرگاه جمع دو یا چند پولک رو شده به ۱۰ برسد، بازیکن با گفتن عبارت «ده برچین» آن‌ها را به عنوان امتیاز برای خود برمی‌دارد. البته روی تعدادی از پولک‌ها به جای عدد، تصویر کوسه وجود دارد که اگر بازیکنی یکی از آنها را رو کند، باید هر چه پولک تا آن زمان جمع کرده را از بازی خارج کند. این ویژگی کودک را با نقش عوامل خارج از کنترل در زندگی آشنا می‌کند و او را برای تاب‌آوری در برابر ناملایمات آماده می‌سازد.

ابعاد
طول:20cm
عرض:20cm
ارتفاع:20cm
سبک بازی
بازی کارتی
بازی معمایی
بازی فکری
بازی حافظه
بازی آموزشی
رده سنی
کودک
نوجوان
بزرگسال
تعداد بازیکن
چهار نفر
اقلام همراه
این بازی شامل ۱۳۲ عدد پولک دایره ای شکل است که در یک طرف آن ها تصاویر موجودات دریایی مختلف و در طرف دیگر ۱۱۵ پولک اعداد ۱ تا ۹ و در طرف دیگر ۱۷ پولک تصویر کوسه گرسنه نقش بسته است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...