بازی فکری تیزدست لیوان چینی

کد محصول: 101461
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
132,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: طول:30 عرض:21 ارتفاع:2 سانتی متر
  • جنس: مقوا(کاغذی) و پلاستی...
  • سبک بازی: بازی فکری
  • رده سنی: 4+
محصولات مرتبط

مجموعه تیز دست شامل12لیوان مخصوص برای بازی لیوان چینی(اسپرت استاکینگ):48 کارت بازی، دو عدد تاس رنگ و شکل، 9 کارت گرد کوچک، 9 برچسب و دفترچه‌ی قوانین است که با استفاده از آن‌ها می‌توان 6 بازی متنوع و جذاب را انجام داد. این بازی‌ها عبارتند از: گابیت، خوش‌دست، دو نوع بازی حافظه، برج لیوانی و لیوان‌چینی که یک ورزش بین‌المللی مبتنی بر چیدن لیوان‌ها روی هم و جمع کردن آن‌هاست و به صورت فردی یا تیمی در اغلب کشورهای جهان برگزار می‌شود. تقویت حافظه، افزایش سرعت عمل، دقت و تمرکز و پرورش هوش هیجانی از جمله اهدافی هستند که این بازی‌ها دنبال می‌کنند.

*لیوان چینی(اسپرت استاکینگ):

اسپرت استاکینگ یک ورزش جدید هیجان انگیز میباشد.بازی بدین صورت میباشد که شما باید 12لیوان مخصوص را به سرعت طبق الگویهای از پیش تعیین شده چیده و جمع کنید

در این ورزش شما میتوانید با خودتان رقابت کنید و رکورد های جدیدی ثبت کنید یا برتی ثبت کمترین رکورد با دوستان به رقابت بپردازید.

ابعاد
طول:30
عرض:21
ارتفاع:2
سانتی متر
جنس
مقوا(کاغذی) و پلاستیکی
سبک بازی
بازی فکری
رده سنی
4+
جنسیت
مناسب برای دختر و پسر
اقلام همراه
۱۲لیوان استاندارد برای بازی لیوان‌چینی (اسپید استاکینگ)، ۴۸ کارت بازی، دو عدد تاس رنگ و شکل، ۹ کارت گرد کوچک، ۹ برچسب و دفترچه‌ی قوانین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...