بازی فکری باغ الفبا مدل بازیتا

کد محصول: 14328
از {{model.count}} رای
دسته: آموزشی
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
278,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: طول:30 عرض:23 ارتفاع:12 سانتی متر
  • هدف بازی: بازی آموزشی
  • تعداد بازیکن: یک نفر
  • رده سنی: 7+
محصولات مرتبط

آموزش بخوانیم بنویسیم فارسی اول دبستان در قالب یک یک بازی جذاب و آموزشی:

6سالگی در کشورما سنی است که کودک وارد دبستان می گردد . این دوران بسیار حساس بوده و ظرافت و انعطاف پذیریهای خاص خود را می طلبد.دلیل آن هم وارد شدن کودک به محیط آموزشی با قوانین مخصوص به خود می باشد. اما قبل از ورود به مدرسه پدر و مادر نخستین و موثرترین آموزگاران کودک خود هستندو حتی تا سالهای اولیه آموزش رسمی مدرسه نیز می توانند مهمترین معلمان فرزندان خود باشند.کودک خواندن و نوشتن را از طریق دیدن،گوش دادن و عمل کردن به یاد می سپارند. این مهارتها ابزار های اصلی برای دریافت و درک ایده ها و نگرشها ،افکار و مبانی تعلیم و تربیت هستند. در این بازی کارشناسان آموزشی گروه بازیتا شیوه ای خاص برای نگارش روزانه کودک شما ابداع نموده اند.


روش بازی:

در این بازی کودکان عزیز با استفاده از کارتهای حروف باید کلمات مناسبی را بسازند. به این صورت که ابتدا کارتهای تصاویر را در جایگاه خود در جعبه بازی قرار داده و با توجه به اشکال روی کارتها و با استفاده از کارتهای حروف ، سعی در ساختن کلمه مورد نظر می نمایند. دقت کنید کلمات آموزشی در این بازی همان کلمات اول دبستان  (بخوانیم و بنویسیم ) می باشد و باید ترتیب درسها مطابق با کتاب درسی رعایت گردد.بعد از نوشتن هر کارت می توانید کلمه کارت بعدی را بسازید.در این مجموعه بچه ها بسیار ساده و موثر با ساخت کلمات کلاس اول دبستان آشنا خواهند شد.

ابعاد
طول:30
عرض:23
ارتفاع:12
سانتی متر
هدف بازی
بازی آموزشی
تعداد بازیکن
یک نفر
رده سنی
7+
محتویات بسته
یک عدد نگهدارنده کارت و پازل بازی
109عدد پازل حروف الفبا
90عدد کارت بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...