اسباب بازی جغجغه دسته کلید

کد محصول: 2901-5
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
16,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: طول:9cm عرض:4cm
  • جنس: پلاستیک پی‌وی‌سی
  • ویژگی های بهداشت و سلامت: فاقد مواد سمی
  • طراحی شده برای: دختران و پسران
محصولات مرتبط

اسباب بازی جغجغه طرح دسته کلید از دسته اسباب بازی های نوزاد می باشد که به عنوان یک جغجغه و دندان گیر قابلیت استفاده دارد. کودک می تواند به آسانی آن را در دست بگیرد و با آن بازی کند. این اسباب بازی کودک را به تحرک بیشتر تشویق می کند. همچنین این اسباب بازی نوزاد، باعث افزایش مهارت های دیداری و تشخیص و تفکیک رنگ ها، تقویت هماهنگی بین چشم کودک و دست ها، حس لامسه و مهارت های شنیداری او می شود. مادر، پدر و اطرافیان نزدیک کودک می‌توانند به هنگام رفع نیازهای اولیه ی کودک، با استفاده از روش‌های گوناگونی که به کار می‌برند، توجه و حواس پنجگانه‌ی او را تحریک کنند. پاسخ‌هایی که کودک به رفتارهای نزدیکانشان می‌دهد، دلیلی بر لذت بردن، شادی و نشاط او هست. او از همان ماه‌های نخستین تولد خود ، دوست دارد بازی کند. هنگامی که شیر می‌خورد، کمی مکث می‌کند. به اطراف نگاه می‌کند و اگر عاملی موجب تحریک او شود، مشغول بازیگوشی می‌شود. او به تدریج می‌آموزد که هنگام مشاهده‌ی اطرافیانش می‌تواند چیزهای زیادی یاد بگیرد. 

روش بازی با کودکان بالای 3 ماه: 

اجازه دهید کودک بصوررت مستقل با اسباب بازی آشنا شود. البته شما نیز میتوانید به او کمک کنید و با تکان دادن اسباب بازی جغجغه صدا تولید کنید تا کودک دلبند شما از آن لذت ببرد و کنجکاو شود که خودش هم این کار  را بکند. کودک را تشویق کنید تا این کار را تکرار کند و در شادی او شریک شوید تا اعتماد به نفس کودک افزایش یابد. از انجا که این جغجغه دندان گیر ها بدون هیچ گونه لبه تیز و از مواد کاملا غیر سمی تولید شده نگران سلامتی فرزند دلبندتان نباشید و پس از هر بار استفاده میتوانید با شستشوی جغجغه مجددا آن را در اختیارشان قرار دهید .

ابعاد
طول:9cm
عرض:4cm
جنس
پلاستیک
پی‌وی‌سی
ویژگی های بهداشت و سلامت
فاقد مواد سمی
طراحی شده برای
دختران و پسران
رده سنی
0تا 18ماهگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...