اسباب بازی فرغون به همراه ست ساحلی

کد محصول: 116A
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: طول:46 عرض:22 ارتفاع:21 سانتی متر
  • جنس: پلاستیکی
  • جنسیت: دخترانه،پسرانه
  • نوع حرکت: ساده
محصولات مرتبط

یکی از بهترین بازی ها برای کودکان شن بازی است که در عین سرگرم کنندگی کودک می‌ تواند فواید بسیار مهمی برای آن ها از جمله بالا رفتن میزان توانایی های حرکتی دست آن ها ایجاد کند.
شن بازی در ساحل برای هر سنی مفرح و لذت بخش است. بازی با شن های دریا میتواند اوقات خوش و سرگرم کننده ای برای بزرگسالان و کودکانشان رقم بزند. اگر ابزار و وسایل این بازی فراهم باشد، هیجان و جذابیت بازی برای کودکان بیشتر میشود. شن بازی ذهن هارا آرام میکند و دست ورزی،خلاقیت و اعتماد به نفس را تقویت می کند. اگر کودک علاقه زیادی به شن بازی در ساحل و کنار دریا دارد، بهترین گزینه برای او بازی با فرغون ها و لوازم آن است.
قیمت این فرغون ها بسته به جنس و کیفیت آن و همین طور تعداد لوازم آن متغیر است اما شما میتوانید در فروشگاه اسباب بازی پیشوا هر فرغونی با هر تعداد لوازمی پیدا کنید.
جنس این محصول پلاستیکی می باشد و شامل یک عدد فرغون،یک عدد بیلچه و شن ریز و یک عدد سطل است. بدنه آن محکم است و کیفیت مناسبی دارد.با استفاده بیلچه می توانید گودال حفر کنید و شن را داخل فرغون بریزید و جا به جا کنید. آب را داخل فرغون ریخته و روی خاک ها خالی کنید. با شن ریز روی خاک ها شیار ایجاد کنید . قلعه های رویایی خود را بسازید. با استفاده از شن ها می توانید مجسمه حیوانات،قلعه و چیز های مختلف دیگر ساخته و از بازی لذت ببرید. از کثیف شدن کودک نهراسید زیرا این نوع بازی ها بر افزایش قدرت خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان تاثیر زیادی میگذارد.

ابعاد
طول:46
عرض:22
ارتفاع:21
سانتی متر
جنس
پلاستیکی
جنسیت
دخترانه،پسرانه
نوع حرکت
ساده
تعداد قطعات
3
رده سنی
3+
محتویات
بیل،سطل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...