ست لاک پشت نينجا رو کارتي ايراني

کد محصول: 25466
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • رده سنی: کودکان از سن 4 تا 8...
  • کشور: ایران
  • قابل شست و شو: دارد
  • بسته بندی: رو کارتی
محصولات مرتبط

رافائل نیز مانند دیگر برادرانش بسیار جنگجو و پر قدرت است البته قدرت رافائل از بقیه کمی بیشتر است و در کارهایش بسیار جدی عمل می کند و میان کودکان طرفداران زیادی دارد. شخصیت کارتونی لاک پشت های نینجا نیز مانند دیگر شخصیت های کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی هستند. به همین دلیل ست لاک پشت های نینجا ساخته شده تا کودکان خود را به شکل شخصیت کارتونی محبوب خود داورند. تفاوت ظاهری شخصیت کارتونی رافائل نسبت به سه برادر دیگرش رنگ چشم بند و سلاح اوست. رافائل را همه با چشم بند قرمز رنگ می شناسند و او از دو عدد شمشیر کوتاه یا (سای) به عنوان سلاح استفاده می کند. قدرت جسمانی رافایل بسیار زیاد است و برای مبارزه با خلافکاران شهر همیشه آماده است. کودکانی که طرفدار رافایل هستند با پوشیدن ست لاک پشت های نینجا خود را به شکل رافائل در میاورند و با دوستان خود بازی می کنند. ماجراجویی و قدرت طلبی در ذات پسر بچه های جسور است و دوست دارند تا این حس را با داشتن این اسباب بازی پسرانه به تصویر بکشند.

ست لاک پشت های نینجا یک مجموعه کامل از وسایل و سلاح های نینجاها است که شامل یک عدد لاک که قابل تنظیم و سایز است، دو عدد شمشیر یا همان سای که روی لاک بسته می شود و به راحتی در جای خود قرار می گیرد، دو عدد ستاره که نینجا ها به عنوان تیر از ستاره هایشان استفاده می کنند و یک عدد نقاب که رنگ چشم بند این نقاب قرمز است که نشانگر شخصیت رافائل می باشد. سایز نقاب را نیز می توانید تنظیم کنید. لوازم ست لاک پشت های نینجا را کودکان 4 تا 8 سال می توانند بپوشند و بازی کنند و اگر برایشان کوچک و یا بزرگ بود سایز آن را تغییر دهند. کودکان وقتی خود را شبیه به شخصیت کارتونی مورد نظر خود در میاورند به ظاهر کاملا شبیه آن شخصیت نیستند اما از نظر خود کودک گویی که خود شخصیت مقابل شماست و طوری نقش بازی می کنند و در نقش غرق می شوند که دیدنی می شوند. کودک برای نقش بازی کردن از حس تخیل خود استفاده می کند و این حس را تقویت می کند. هنگام خرید ست لاک پشت های نینجا و از میان این چهار شخصیت توجه داشته باشید تا همان شخصیتی را انتخاب کنید که کودکتان طرفدار اوست. سای یا شمشیر رافائل هیچ خطری ندارد و تمام لبه های شمشیر گرد است.

رده سنی
کودکان از سن 4 تا 8 سالگی می توانند با ست لاک پشت های نینجا بازی کنند
کشور
ایران
قابل شست و شو
دارد
بسته بندی
رو کارتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...