چرخ سفالگیری با گل رس لوپی دار

کد محصول: AMT3033
از {{model.count}} رای
دسته: آموزشی
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
437,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • وزن: 1570 گرم
  • رده سنی: 3+
  • هدف بازی: آموزشی
  • منبع تغذیه: باتری
محصولات مرتبط

سفالگری یکی از قدیمی‌ترین صنایع بشر است و ظرف‌های سفالی، شاید یکی از قدیمی‌ترین ساخته‌های آدمی باشد. قدیمی‌ترین چرخ سفالگری و کوره پخت سفال در جهان در شوش یافت شده‌است. همچنین قدیمی‌ترین ظروف سفالی منقوش کشف شده متعلق به ایران است.
چرخ سفالگری کودک، محصولی با طراحی و کارایی بسیار جذاب و متفاوت برای کودکان است. کودکان می‌توانند با کار کردن با آن حس لذت و موفقیت را در طول روز تجربه کنند. این اسباب‌بازی با درگیر کردن ذهن کودک و ایجاد هماهنگی بین چشم و دست او سبب افزایش خلاقیت می‌شود. کار با چرخ سفالگری همچنین سبب بالابردن دقت و تمرکز کودک و ایجاد حس اعتماد به نفس در او می‌گردد.
چرخ سفالگری کودکان شامل تمامی ابزار لازم برای یک سفالگر، شامل گل سفالگری، گواش، میله تنظیم ارتفاع، نخ برش قالب، چرخ سفالگری، قلم مو و ابزار شکل دهی و برش است. این چرخ با استفاده از 3 عدد باطری 1.5 ولت با قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت تند و کند کار می‌کند و یک سرگرمی آموزشی مناسب برای کودکان محسوب می‌شود.

اسباب بازی چرخ سفالگری  یک وسله بازی و یک ابزار مفید برای تقویت هماهنگی اعصاب و عضله کودک است. همچنین با به کارگیری ذهن و خلق یک اثر جدید هوش فانتزی و مغز کودک را تقویت میکند. این چرخ سفالگری با استفاده از باتری در دو حالت تند و کند کار میکند.

وزن
1570 گرم
رده سنی
3+
هدف بازی
آموزشی
منبع تغذیه
باتری
جنس
پلاستیک
عملکرد
دارای دو حالت تند و کند
محتویات بسته
یک عدد چرخ سفالگری
گل سفالگری
گواش
خط کش
نخ برش
قلم مو
ابزار شکل دهی سفال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...