هلکوپتر کنترلی پروازی SYMA شارژی

کد محصول: S111G
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: طول:60 عرض:12 ارتفاع:18 سانتی متر
  • مدل: کنترلی پروازی شارژی
  • جنس: پلاستیک مقاوم
  • ریموت کنترل: با فرکانس 2.4 گیگاهر...

سیستم ایمنی حفاظت دوگانه:

هلیکوپتر کنترلی سایما S111G همانند سایر  از سیتم ایمنی حفاظت دوگانه بهره می برد به طوری که این سیستم سبب حفظ موتور ها در برخورد های هلیکوپتر با موانع شده و عملکرد آن به گونه ای است که بلافاصله پس از برخورد پره های هلیکوپتر با موانع و ایست موتور و پره ها، در کسری از ثانیه موتور ها خاموش شده و بدین ترتیب از سوختن و یا نیم سوز شدن موتور ها و آسیب دیدن پره ها جلوگیری خواهد شد. این ویژگی را می توان جز یکی از مزیت های این محصول نام گذاری کرد چرا که این ویژگی باعث حفظ کاکرد صحیح هلیکوپتر پس از برخورد با موانع شده و از آسیب دیدن و نقض در پرواز آن جلوگیری خواهد کرد؛ بنابراین در طول استفاده از هلیکوپتر به هیچ وجه نگران برخورد آن با موانع نبوده و با آسودگی خیال به کارکردن با هلیکوپتر کنترلی خود بپردازید.

سنسور جایروسکوپ هوشمند:

یکی از اجزای سازنده اصلی  سنسور جایروسکوپ آن است، بطوریکه این سنسور وظیفه حفظ تعادل هلیکوپتر یا به اصطلاح فراهم کردن پروازی استیلبل حین تیکاف و لندینگ را بر عهده داشته و حین پرواز هلیکوپتر از به طرفین کشیده شدن آن جلوگیری خواهد کرد. مجهز بودن S111G به این سنسور در کنار سیستم حفاظت دوگانه را می توان یکی دیگر از مزیت های آن نام برد چرا که در صورت نبود این سنسور پرواز و فرود هلیکوپتر بدون تعادل بوده و تجربه پروازی راحت و لذت بخش را در اختیار کاربر نخواهد گذاشت. پس با وجود این سنسور دیگران حین کار کردن با هلیکوپتر نگران به طرفین کشیده شدن آن نبوده و به راحتی هلیکوپتر کنترلی خود را به جهات مختلف هدایت نمایید.

سیستم نور پردازی:

در قسمت های مختلف هلیکوپتر کنترلی سایما S111G چراغ های LED چشمک زن رنگارنگ قرار داده شده که حین پرواز اطراف هلیکوپتر را روشن ساخته و آن را زیبا تر جلوه می دهند. وجود این چراغ ها علاوه بر روشن کردن اطراف هلیکوپتر باعث هدایت بهتر آن در شب و محیط های تاریک شده و هدایت آن را در شب آسان می سازد.

باتری و سیسم شارژ:

 از یک باتری داخلی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیتی معادل 150 میلی آمتر ساعت بهره می برد که این باتری امکان پرواز هلیکوپتر تا مدت زمان تقریبی 6 الی 8 دقیقه را فراهم خواهد کرده و در صورت اتمام شارژ تقریبا 50 الی 60 دقیقه زمان لازم خواهید داشت. شرکت سیما برای شارژ مجدد باتری از یک کابل شارژ USB بهره گرفته که یک سر آن متناسب با خروجی باتری ساخته شده و برای انجام عمل شارژ می بایست از یک آداپتوربا خروجی USB البته با ولتاژ متناسب بهره گرفته و یا آن را به خروجی USB لپ تاپ و یا رایانه رومیزی خود متصل کرد. استفاده شرکت سیما از کابل USB برای شارژ مجدد باتری عمل شارژ را بسیار آسان کرده و می توان براحتی در مکان و زمانی باتری هلیکوپتر را شارژ کرده و دیگر نیازی به حمل آداپتور مخصوص و امثال آن نخواهد بود.

ابعاد
طول:60
عرض:12
ارتفاع:18
سانتی متر
مدل
کنترلی پروازی شارژی
جنس
پلاستیک مقاوم
ریموت کنترل
با فرکانس 2.4 گیگاهرتز در دو مد
ژیروسکوپ
6محوره
نوع موتور
براش
محدوده برد ریموت کنترل
20 متر در محیط عاری از نویز
مدت زمان شارژ باتری
50 تا60دقیقه
مدت زمان پرواز
6 تا 8دقیقه
تعداد کانال
3.5کانال
باتری رادیو کنترل
4 عدد باتری
نوع باتری هلکوپتر
لیتیوم پلیمری 3.7 ولت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...