هلکوپتر کنترلی پروازی سایما SYMA مدل S111G

کد محصول: S111G

S111G SYMA MARINES 3 CH REMOTE CONTROL HELICOPTER WITH GYRO

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
1,492,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • مدل: syma S111G
  • ابعاد: ۲۱.۵x۹.۵x۵.۳ سانتی‌م...
  • ژیروسکوپ داخلی: دارد
  • کنترل از راه دور: کنترل از راه دور بی...

پرواز دادن یک هلیکوپتر کنترلی از راه دور از آن دسته فعالیت ها و تفریحاتی است که تمام سنین به آن علاقه‌مند هستند. یکی از گزینه های مناسب برند سایما برای خرید یک هلیکوپتر ، هلیکوپتر کنترلی S111G سایما است که علاوه بر قیمت مناسب از کارایی خوبی برخوردار است.S111G MARINES یک هلیکوپتر ۳ کانال بوده که جز دسته مبتدی محسوب می‌شود.

یکی از مزیت های این هلیکوپتر استفاده از سیستم جایرو است که برای حفظ پایداری در هنگام پرواز و همچنین کنترل آسان هلیکوپتر به خصوص برای افراد مبتدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امکان پرواز در شب یا فضای تاریک از دیگر امکاناتی است که هلیکوپترS111G MARINES از آن برخوردار است. این هلیکوپتر دارای یک LED پرنور و کم مصرف است که در علاوه بر تامین روشنایی انرژی زیادی از باتری نمی کاهد.

از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم هلیکوپتر S111G MARINES، سیستم حفاظت از ملخ‌های آن است که باعث می‌شود به محض برخورد آنها با مانع به صورت خودکار خاموش شده و از آسیب رسیدن به قطعات داخلی جلوگیری شود

این هلیکوپتر توسط یک باتری لیتیوم پلیمری ۳.۷ ولت با ظرفیت ۱۵۰mAh به مدت ۶ تا ۸ دقیقه پرواز می‌کند. زمان شارژ مجدد این باتری حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه است که به راحتی و با استفاده از کابل USB امکان پذیر است.

همراه با این هلیکوپتر یک رادیوکنترل کوچک و خوش دست دریافت خواهید که با کمک چهار باتری AA به راحتی راه اندازی شده و امکان کنترل هلیکوپتر کنترلی S111G سایما را به شما میدهد.

مدل
syma S111G
ابعاد
۲۱.۵x۹.۵x۵.۳ سانتی‌متر
ژیروسکوپ داخلی
دارد
کنترل از راه دور
کنترل از راه دور بی سیم 2.4 گیگاهرتز
زمان پرواز
6-8 دقیقه
اقلام همراه
هلیکوپتر syma S111G MARINES
کابل شارژر USB
ملخ
ریموت کنترل
پیچ گوشتی
دفترچه راهنما
باتری
۳.۷ ولت با ظرفیت ۱۵۰mAh
زمان شارژ: تقریباً ۵۰ تا ۶۰ دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...